Ik heb al flink ge-GoT-searched en gegoogled maar ik kom er niet uit (dus niet gelijk sluiten deze topic). Ik zoek namelijk een grote 50hz breedbeeld van 80 a 90 cm (32/36 inch) diameter. Waarom ? Voor 100hz betaal je (vind ik) teveel en volgens mij zijn deze modellen juist op de retour en dus goedkoop. En een goeie 50 is nog altijd beter dan een middelmatige 100. De 70 cm modellen, waar er WEL veel van in omloop zijn (bijvoorbeeld panasonic TX-28PS1 voor 369 bij it's) vind ik weer net te klein. Zelfs plat interesseert me niet (ik zie het voordeel/kwaliteits verschil niet) en er mag een flinke toeter aanzitten.
Het probleem is dat ik ze nergens kan vinden. Allemaal zijn ze minimaal 100hz en dus zitten ze gelijk in de 500-700 prijsklasse (ik heb het niet over brakke Finlux). Ik zoek meer iets tussen 400 en 500. Ook de fabrikanten vermelden de type nummers niet meer op hun websites.
Kan iemand mij type nummers geven van gerenomeerde merken (philips, panasonic, jvc, sony) zodat ik daarop verder kan zoeken ? Van panasonic weet ik dat er ooit een TX-32DK model was maar die kan ik nergens meer vinden. Ook 2e hands is er boven de 70cm bijna niets te vinden.
Het probleem is dat ik ze nergens kan vinden. Allemaal zijn ze minimaal 100hz en dus zitten ze gelijk in de 500-700 prijsklasse (ik heb het niet over brakke Finlux). Ik zoek meer iets tussen 400 en 500. Ook de fabrikanten vermelden de type nummers niet meer op hun websites.
Kan iemand mij type nummers geven van gerenomeerde merken (philips, panasonic, jvc, sony) zodat ik daarop verder kan zoeken ? Van panasonic weet ik dat er ooit een TX-32DK model was maar die kan ik nergens meer vinden. Ook 2e hands is er boven de 70cm bijna niets te vinden.
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !