Hallo tweakers, ik heb een vraag. Ik heb een tijd geleden windows 98 op mn hdd van 8 gig gezet, en windows xp home op mn hdd van 80 gig gezet, dual boot gemaakt. maar nu ben ik windows 98 wel een beetje beu en wil hem gaan formatteren. hier dus mijn vraag. ik heb windows 98 gebruikt omdat ik een upgradeversie van windows xp home had, en ik weet niet of ik daarom windows 98 zomaar kan verwijderen aangezien hij dan misschien een paar belangrijke files zal missen? ook weet ik niet hoe ik dan moet formatteren (dos? cd? gewoon in verkenner?)
ik kon in de faq niks vinden over dual boot formatten en daarom maar een topic (search ook niks)..
ohja, hoe kom je erachter welke schijf bij welk volume hoort? ik heb dus 2 hdd's in mn kast zitten (mn pa heeft die 2 jaar geleden erbij gepropt maar weet niet meer welke hdd dus 8 gig) ik heb al geprobeerd te kijken of het erop staat maar draden/behuizing zit zodanig in de weg dat dit niet mogelijk is...
mvg
ik kon in de faq niks vinden over dual boot formatten en daarom maar een topic (search ook niks)..
ohja, hoe kom je erachter welke schijf bij welk volume hoort? ik heb dus 2 hdd's in mn kast zitten (mn pa heeft die 2 jaar geleden erbij gepropt maar weet niet meer welke hdd dus 8 gig) ik heb al geprobeerd te kijken of het erop staat maar draden/behuizing zit zodanig in de weg dat dit niet mogelijk is...
mvg