Toon posts:

Clan Emmen gebanned van Clanbase... :(

Pagina: 1
Acties:
  • 373 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Lees et hier...
http://www.webwereld.nl/nav/n?6322
ook te vinden op www.gamez.nl
Vind et echt een grote fout van CB om ONZE(Ja Slang dat ben ik) te bannen van CB.
Heb een andere nick moeten nemen omdat ik overal voor cheater uitgemaakt werd als ik met Slang speelde.

CB heeft op geen1 manier contact met ons gemaakt.
CB heeft GEENEEN van onze leden op de hoogte gebracht van over wat er aan de gang was. En hoe en waarom we gebanned waren.
'Ons is bepaalde informatie voorgelegd, maar we hebben ook gesprekken gevoerd met andere clans en met leden van MM zelf. Daarin bekenden ze min of meer hun schuld.
Die kerel liegt gewoon.
Als ik in hun IRC kwam, en vroeg waaron de hele clan gebanned was, werd ik ook op IRC gebanned...
Slecht van CB :(
Wat vinden jullie d'r van ?

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Tja ik hoor nu alleen jouw kant van het verhaal maar van jouw verhaal uitgaande is het zwaar oneerlijk idd. Laat ze toch gewoon doodvallen dan. easy

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Ik vind het errug fout dat het 'bewijs' is verkergen door hacking. En ik denk dat als jij op IRC geband bent, dat je dan niet alleen zomaar gevraagd hebt over het hoe of waarom, ik denk dat daar nogal wat krachttermen zijn gevallen, en dan zou ik jou ook bannen :P

Verwijderd

Topicstarter
Het enige wat ik zei was:
'Waarom zijn alle "onschuldige members" (incl mij) gebanned van CB ???'

Verwijderd

Tsssssss, dat slaat nergens op.[quote]
nadat een hacker met behulp van een trojan cheats had gevonden op de PC's van twee clanleden.
[/quote]

Ik zou in ieder geval die hacker ff hard aanpakken.
Als je een paar cheats op je HD hebt betekent het toch niet dat je meteen cheat ? En voor cheater uitgemaakt worden dat overkomt mij ook de hele tijd. Ze zeggen dat ik headshot hack enz gebruik.
Het is in ieder geval wel gaar dat jullie zonder enige waarschuwing zonder pardon gebanned zijn van CB. Maarja.. misschien suxkt CB gewoon.... (hun server is ook altijd zo sloom :) )

Verwijderd

Topicstarter
Er was wel WAT bewijs
Van 1 hadden ze een screen dat ie die ASUS drivers wallhack ofzo aan had...

De hackers (leden van o.a. TSF, MIT en Sterf hadden ermee te maken) hebben die site duidelijk NIET gemaakt om cheats aan te pakken, maar om MM naar de klote te helpen.
Die clans stonden nadat wij gebanned werden 1,2 en 3. MM stond 2e maar iedereen zei dat wij 1e zouden worden.
We hadden ondertussen de #1 al ingemaakt met 12-2 maar toen kregen ze in 1x "lag".
Vooral de laaste regels valt uit op te maken dat ze het gedaan hebben om MM te verneuken.
En CB is er nog ingetrapt ook :(

http://www.geocities.com/testlayout/shake/

Reactie van de 2 gepakte lui.

http://members.home.nl/mm-vossie/Laming.html

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
ik zou maar een goeie firewall nemen, en dan die hacker achterhalen als dat nog te doen is.

en lekker wel onder die naam gaan spelen (slang) laat ze maar denken wat ze vinden, op die manier kan je zo nog lekker dwarszitten, ik bedoel, op clanbase kom je toch niet meer, of je moet een totaal andere ID gaan aannemen, andere naam (ip:)) enzo...

Verwijderd

Topicstarter
We weten de identiteit van de hacker.
Zijn nick is striKERS.
2 broers van hem zitten bij TSF.

Ik heb ook wel een tijdje onder Slang gespeeld.
Maar de meeste lui die zeiken zijn niet voor rede vatbaar.

Over CB... Ik heb de dag na de ban maar een proxyserver ingesteld.
Dus ik heb nu altijd ander IP en kan ook weer op CB :)

edit:
Adres: Sebrechtsedijk 2, Moergestel

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
Clanbase kom je idd makkelijk op door Proxy van @home.

Maar goed, zoals altijd zitten er 2 kanten van 1 verhaal..

Als voormalig member van MM weet ik dat de members echt wel doorgaan, ondanks deze tegenslag. :)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

lame actie van clanbase
ik zou idd ff achter die hacker aangaan, en een hartig woordje met hem spreken

en andes doe je gewoon aangifte van hacken
en clanbase, heb ik persoonlijk niet zo'n hoge pet van op eerlijk gezegd, tuurlijk wel leuk en goed wat ze doen, maar volgens mij is het ze een beetje naar hun hoofd gestegen (zoals ook wel eens bij clans gebeurd) maarja, ik zou alleen die hacker maar aanpakken en de voor de rest ze allemaal lekker laten lullen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

hehe ik kom cb niet meer op..hij is suuuuupertraag
site lijkt wel onder DoS attack te liggen ofzo :(

meer mensen last van of is it just my ISDN?

• Hoyden
  • Nu online
:)Clanbase Traag:)

Verwijderd

Nope CB is idd traag.. :(

• Hoyden
  • Nu online
We're going to add an extra 256MB chip to the webserver this afternoon to deal with the increasing number of hits. As a result of this ClanBase will be down for a short while.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Erg lullig jah, maarja.. wie laat zich nou dmv een trojan hacken? >:)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

trouwens wel laf van degen die die beschuldiging site gemaakt heeft anoniem wil blijven, al je iemand zo naait wees dan een vent en zet je naam/game nick eronder

maar hij schijt nu natuurlijk vet in zijn broek omdat ie bang is om zelf gehackt te worden

cheaten suckt, maar op deze manier bewijs vinden en publiceren suckt naar mijn mening meer :r:r

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Is heel Emmen Clanbase aan het DDOSsen ofzow, het laden van de frontpage duurt zon 3 minuten met ISDN. :(

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Die hacker kan net zo goed eerst cheat erop hebben gezet en daarna hebben gedaan "hee kijk cheats!!!!!"

Vind het trouwens echt lame van CB, zonder waarschuwing (oid) meteen te banne.
Vind het wel lame manier om op top te komen.

[GoT]Dutch Commando

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Clanbase is altijd wel traag..

Ik lach me hier trowuens helmaal dood om de reactie van die 2 :D :D

Verwijderd

http://www.gamers.nl/nieuws.php?ID=6083
De warreports van clans die tegen Emmen speelden hadden 1 ding gemeen: ze bevatten het woord "cheaters". Je kunt goed zijn in Counter-Strike, maar niemand is zo goed dat ze mensen door muren dood kunnen schieten of altijd schijnen te weten waar iemand zich bevind. Aangezien er vrij makkelijk aan cheats voor Counter-Strike is te komen, waren de geruchten niet van de lucht.
Een gamer onder de naam StriKERS besloot daarom op eigen houtje enkele leden van Clan Emmen een trojan te sturen. Via deze trojan (en de IP nummers van de clanmembers) kon hij inbreken op de harde schijven van de clanmembers. Wat hij daar aantrof laat zich raden: cheats, cheats en nog eens cheats, evenals de befaamde "ASUS See-Through drivers", die je in staat stellen om in elk spel door muren te kijken. StriKERS overhandigde deze informatie aan ClanBase.
Cheaters zijn :r

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-02 22:02
ik vind dat jullie gewoon cheaten...
als jullie allemaal die bestanden op jullie hd hebben..... !

tjah !! en nog in je binds ook... danneh.. zitten die er gewoon in, en niet voor de gein

die screenshots zijn gewoon keihard bewijs

• RedHat
Paestro, en dan ook de binds?

Verwijderd

http://members.home.nl/mm-vossie/Laming.html

alles op die pagina is gewoon zielig.

"OHHHHHH we hebben spijt vergeef ons"
Once a cheater ALWAYS a cheater..
Val maar lekker dood met dat geslijm.

Cheaters moeten gewoon gebanned worden.
Want als je cheat moet je ff dit doen |:(

* SHaKE and Narya's biggest thing in they're life is TOTALLY destroyed

DAT was al kapot toen ze begonnen met cheaten!!!!!!!!!!!!!!!
Jesus.. ik haat cheaters.

Lekker lullig voor de mensen die niet cheate.. gebanned omdat een paar clanmates een cheat niet konden weerstaan.

[GoT]Dutch Commando
"Cheaters may now drop dead and go to HELL"

• RedHat
eens een cheater altijd een cheater...
Cheaters: KISS MY ASS, AND BLOW AWAY!

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

1: Bewijsvoering tot dusver is matig tot slecht.
2: Door middel van hacken (ehhhmmm spuug, spoel mond) sorry, scriptkiddie werk, is een "bewijs" verkregen.
3: de scriptkiddies doen verslag van de cheats op een manier die er van getuigt dat ze uitstekend goed weten hoe die meuk werkt... vraag ik me toch af... hoe weten ze dat zo goed?

4: cheats heb ik ook op mijn pc gehad doen bij beta4/5 bekend werd dat ze er waren. Ik heb ze in lokale netwerken tegen huisgenoten getest om te kijken hoe het werkte en wat het deed. Mogelijkerwijs zou dat ook nu terug gevonden kunnen worden. zou niet weten of ze nog toevallig ergens staan. acht... werken doet het denk ik toch niet meet ... de nieuwe versies zijn zo veranderd...

Cheats in afgeschermde situaties is voor mij toegestaan om uit te zoeken wat het doet en hoe ik het patroon kan herkennen.

Zelf heb ik een hekel aan cheaters, en als ik ze opmerk kunnen ze het krijgen.

iemand met invisibility cheats kan ik dankzij een patch (via counterstrike.net als tip gekregen,en dus geen cheat!) zien, en er zijn 3 mensen die inmiddels het zakkie zijn.

5: (was ik nu bij 5?) laat 1 ding duidelijk zijn... als ik de indruk heb dat iemand binnen GoT de code van HL zodanig aanpast dat hij/zij hier oneerlijk voordeel mee doet kan ie dood vallen. dan schop ik hem zonder 2e kans de clan uit. Cheaten wordt binnen GoT of op een van haar servers absoluut NIET getolereerd. Leden worden bij ontdekking terstond geroyeerd, bezoekers worden zonder aarzelen van de servers geschopt.
- - - - - - - -

Ik heb geen medelijden met de cheaters. Als clanleden hiervan op de hoogte waren hadden zij naar mijn mening de leden er uit moeten zetten of er iig voor zorgen dat ze hiermee stopten.
Clanbase is echter niet met voldoende bewijs gekomen, en heeft zich tevens onfatsoenlijk gedragen richting de leden van MM die niet hier schuldig aan zijn. Tevens had CB een goede opgaaf van reden moeten doen.
Daarnaast denk ik dat een toonaangevende organisatie als CB zeer duidelijk en afwijzend had moeten op treden tegen de manier waarop het "bewijs" (wat er allemaal wel niet kan met Photoshop) verkregen zou zijn. Ik weet wel dat als ik merk dat iemand op deze manier mijn systeem binnen dringt ie alle toepasselijke wetboeken naar zijn kop kan krijgen... als de politie in dit land een bekend crimineel al niet mogen afluisteren, waar haalt een CS-pikkie dan zonder werkelijk bewijs het lef vandaan om op de computer van een mede speler in te breken. Dat dit door de in de artikelen genoemde clans gedaan is vind ik zonder aarzelen -fout- en de clans zijn in mijn ogen nauwelijks beter dan de cheaters die ze hier mee hebben aangeklaagd.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

Topicstarter
De newbies hier hebben het gewoon over JULLIE.
Ik heb nooit gecheat.
Anderen ook niet.
Die 2 hebben wij gelijk uit de clan gekickt.
Maar waarom is MM dan gebanned?
Bovendien.
Altijd weten waar we zitten is onzin.
In Dust is dat op zich ook logisch omdat dat een mini map is maar ok.
Daar moet je die hard voor zijn.

• Hoyden
  • Nu online
>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z

• Arfman
  • Laatst online: 15:48

Arfman

Drome!

Goh Slang, nu je op ClanBase, Gamers.nl, Gamez.nl en Webwereld.nl nul op het rekest krijgt ga je hier maar zielig lopen doen ? Op een tweakers.net forum ? Sneu hoor.

Ik ben blij dat die lamme cheatclan [=MM=] geband is van ClanBase. Hoe dat bewijs verkregen is ? lb

Als er nu een kinderverkrachter was gepakt met "illegaal" verkregen bewijs had niemand daar om gemaald. Nu er lamers gepakt zijn die andermans plezier verpesten door te cheaten staat iedereen op z'n achterste poten...hypocriet hoor.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

Jullie lopen ClanBase te neuken met cheats en dan mogen zij niet jullie hacken?

Het maakt trouwens nix uit hoe zij dat weten, cheaten is gewoon te lame.

Enne het ergst: Het zijn weer es Nederlanders hoor.

Verwijderd

ik zit hier met gemengde gevoelens..
aan de ene kant is er toch wel keihard bewijs..
aan de andere kant is het op een hele zwakke manier verkregen.. (het had zo niet verkregen mogen worden)

wij, de GoT CS clan zijn ook eens wegens cheaten beschuldigd.. (op dit forum maar het is alweer goed)

MM: clanbase zuigt, spreek gewoon eens online af om met een clan te gaan knokken.. heb je dat lame CB ook niet nodig

1 conlcusie: ExEcUtE aLl ChEaTeRs!! >:)

• Hoyden
  • Nu online
Cheaten zuigt.

Omdat er een 2-3 tal members in de MM clan hebben gecheat (of hoe/wat dan ook maar) heeft iedereen direct zijn mening klaar dat MM clan cheat.

Dat is dus niet zo, losers!!

Dus iedereen die dat denkt, boeie.
Scheld die lui maar uit die gecheat hebben, maar hou de rest van de members erbuiten man, GVD!!!!!!!!!!

Bedoel, jullie bereiken niet veel met dan commentaar richting de andere members, die spelen alweer vrolijk CS, en moet je eens zien hoe, zonder cheats!!!!!!!!!!!
JAJA, dat kan hoor..

Voor iedereen die het niet gelooft kom eens langs, dan nodig ik je uit voor een demo!

Groeten aan iedereen die rest van de members wel ok vind
edit:
ik zal het een beetje rustig houden
aan de lui die direct beginnen te zeuren en schelden tegen non cheat ex-MM members. :r

Zo, en wat je er verder van denkt moet je zelf weten..

o ja, mijn naam was Kenny2u van MM.
(Niet Vos zoals jullie misschien denken):o :D :z
(8> :Y) |:(

• Arfman
  • Laatst online: 15:48

Arfman

Drome!

Mag ik er jullie (wellicht ten overvloede, want dit is ook allemaal te lezen op Clanbase en Gamers.nl) op wijzen dat ClanBase NIETS te maken heeft gehad met de "hack" op zich ? En daar ook het initiatief niet voro heeft genomen ?

-Clanbase heeft bewijzen gekregen via de hacker;

-Clanbase heeft toen een eigen onderzoek gestart onder NL CS clans, waaruit bleek dat iedereen MM van cheaten verdacht, zelfs gerespecteerde topclans die NOOIT lamen;

-Clanbase heeft toen een IRC gesprek gehad met MM waarin "MM toegaf cheats te hebben gebruikt" (quote van ClanBase).

Klaar.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Hoyden
  • Nu online
zelfs gerespecteerde topclans die NOOIT lamen;
MIT is zo zuiver als wat he,,,

Dus niet man, die lui doen pas lame met uitslagen, score van clanbase halen als ze aan het verliezen zijn, dat kan als je zelf de war regeld, dan kun je binnen een uur ofzo dat nog weghalen..

Maar nee, dat mag allemaal.

Er zijn in ieder geval 3 clans die dit hebben meegemaakt met MIT..

Nee, tis goed met jullie allemaal..

TOPCLANS :)

• Hoyden
  • Nu online
Clanbase heeft toen een IRC gesprek gehad met MM waarin "MM toegaf cheats te hebben gebruikt" (quote van ClanBase).
Ik heb misschien toegegeven dat Shake en Narya cheats hebben, omdat ik ook die screens heb gezien, maar verder zeg ik toch niet dat ik zelf zou cheaten oid.??
Man ik weet wel beter..

CLANBASE zuigt echt wel hoor..

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
met de Tour de France gebruiken ze durgs enzo, met UT en CS cheaten sommige, nou voor alle sporten is er wel wat he! :)

gewoon nix aan te doen, cheaten zal alijd blijven bestaan, in sporten, en nu ook al games...

weinig discussie mogelijk, als je cheat word je gebannent, als je in de Tour de France betrapt word met drugs, word je er ook uitgekickt, zelfde geld met andere sporten.

klaar >:)

• Hoyden
  • Nu online
Ik kan met er iets bij voorstellen dat ze de hele clan bannen omdat er een paar members cheats hadden..

Maar hou aub op met dat gezeik richting members die niks gedaan hebben.:(

• nexus
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Wat ik trouwens nog steeds niet snap en waarschijnlijk nooit zal snappen. Waarom zou je in godsnaam cheaten. Ik speel UT omdat ik het leuk vind om met mijn skills andere mensen te fraggen, maar zodra ik cheats ga gebruiken is er geen flikker meer aan (heb het eens tegen bots gedaan). Waar is de spanning dan. Je hebt misschieen 3000 frags in 3 minuten, maar of je daar nu zo blij mee moet zijn. cheaten: :?

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07-02 00:22

reapher

Z POWER

ach al die clans! het is maar een spelletje hoor
maar goed sommige vinden het een echte war ofzo, dat mogen ze ook zelf weten natuurlijk.
Maar cheaters zuigen big time, het is erg zielig als je doormiddel van cheats kan winnen. Kijk ik weet niet of clan MM cheat ofzo, als dat wel zo is zielig. Maar wat CB gedaan heeft is best ruk ja.

Click hier niet

• Hoyden
  • Nu online
Iedereen heeft een verkeerd beeld over cheaten.

Iedereen denkt dat het daar VET makkelijker door wordt.

Nu neem ik ff iets als voorbeeld.
Stel je hebt Wallhack, de cheat die Shake o.a. ook eens heeft gebruikt.

Denk je nu echt dat daar je FRAGS zo veel groter door worden.. Niet dus..

Het maakt het alleen makkelijker om iemand te vinden, je gaat tuurlijk niet door een muur schieten, dat zou toch veel te veel opvallen ??

Je moet nog altijd iemand goed kunnen raken, en daar heb je zeker skills voor nodig..

Het is dus niet zo dat je 500 frags haalt omdat je Wallhack oid hebt.
Persoonlijk vind ik WH de minste cheat (als je niet door muren begint te knallen).

Neem eens een AIMBOT oid, dat schijnt veel erger te zijn. Dat is voor mensen die niet kunnen mikken (dus weinig skills hebben)

Dat vind ik zelf een cheat..

Die WH kan nog wel eens te pas komen voor dikke campers :D.

Btw. ik ken de cheats, ik gebruik ze dus niet, dat moet je maar geloven..

tot zover weer.

Kenny2u (ex-MM)

• Hoyden
  • Nu online
Goh Slang, nu je op ClanBase, Gamers.nl, Gamez.nl en Webwereld.nl nul op het rekest krijgt ga je hier maar zielig lopen doen ? Op een tweakers.net forum ? Sneu hoor.
Ik ben blij dat die lamme cheatclan [=MM=] geband is van ClanBase. Hoe dat bewijs verkregen is ? lb

Als er nu een kinderverkrachter was gepakt met "illegaal" verkregen bewijs had niemand daar om gemaald. Nu er lamers gepakt zijn die andermans plezier verpesten door te cheaten staat iedereen op z'n achterste poten...hypocriet hoor
Weer zon loser die denkt dat iedereen in MM cheat. Weer zon gaste die denkt dat die er verstand van heeft door een lappie text te lezen en dat durft te oordelen over een hele clan.. Ga toch pannekoeken bakken man :(

• Grijns
  • Laatst online: 31-01 14:43
- deze 'hackers' ( lame script kiddies zijn het maar das een ander verhaal ... ) hebben onrechtmatig toegang tekregen tot die pc's.
- ze geven het toe & bewijs op website

== aangeven bij zowel de politie en hun isp.

Verwijderd

Als iemand zowiezo al cheat bij CS mag die van mij een eind op fucken.
Vind het jammer voor de andere "niet cheatende" lui van MM.
Maar zo zie je maar weer..
cheaters vernielen ALLES:
-spel
-clan
-speel plezier van anderen.
etc
etc

[GoT]Dutch Commando

• Grijns
  • Laatst online: 31-01 14:43
maar ff serieus als doe lui cheaten is kicken uit clan niet genoeg, in elkaar kicken komt dan meer in de richting.

cheat = lame

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-02 20:26
Als 3 man van clan MM cheat wordt NATUURLIJK heel de clan erop gewezen. Als CL of clanmember weet je toch wel dat andere members cheaten. Dat zie je toch ook gewoon! jij ziet hun bijv ook invis worden enzo. Dus dan had de CL gewoon meteen die 3 members weg moeten kicken. Meteen de 1e keer al. ClanBase heeft dus groot gelijk dat ze heel de clan bannen. Lmfd.

• Hoyden
  • Nu online
Invis hadden ze niet newbie..

Verwijderd

LOL
vanwat ik gezien heb
zijn jullie dus wel cheaters
bewijs is er ook
via sub7 weliswaar, maar er is zeker sprake van cheaterij
om hier moeilijk te lopen doen
sjonge jonge
van de screenies die ik gezien heb e.d
was het dus zwaar terecht

bind mouse1 +attack1 ofzo

alias attack1 +attack; impulse blaat (bot doh)

etc

dit is mijn mening, zwaar terecht

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 06-02 07:00
Jezus The Fox, natuurlijk is een wallhack net zo erg. Waar is de lol als je al meteen weet waar iemand zit? Dat is net het leuke aan CS, het sluipen. Vanmiddag had ik dat ook, ik zat te campen (ja ik weet het, maar ik was bijna dood) links van een deur in De_Siege. De gast kon niet geweten hebben dat ik daar zat (dat was ook niet echt een plaats waar mensen vaak zaten), en toch schoot ie me dood zogauw ie door de deur kwam. Dus ik vroeg of ie cheatte, en toen zei hji niets. Dan weet ik dus genoed :r

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

tja nadat ik alle stukken hierover gelezen had, kan ik nu alleen maar concluderen dat ze gewoon gelijk hebben gehad om emmen te bannen.

Ze kennen elkaar goed en wonen dicht in elkaars buurt. dan ga je mij niet vertellen dat ze nooit hebben geweten dat 'die twee die gehacked zijn' zaten te cheaten.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Verwijderd

Sjah cheaten is een beetje zielig. (beetje heel erg zegmaar)
Mij werd net in een demon server ook nog gevraagd of ik cheatte...lui zien me daar wel vaker maar ze begonnen het volgens mij toch serieus te denken omdat ik beswel heel veel headdys had gemaakt :). Vinnik wel aardig compliment eigenlijk :). Sjah als je een ping heb die 2 x zo laag is als die van de tegenstander en constant een framerate van 100 heb en een goeie muis hebt scheelt dat echt heeeeel veel wat richten betreft :).

Cheaters zijn zieluggg

Maar back 2 topic, die hele geschiedenis rond [=MM=] ken ik niet, speel ook nog neit zo errug lang cs (maar wel (te)veel) (ff iets na cs 1.0), maar ik kom zo nu en dan lui tegen die d'r gwoon een bind (serieus) van hebben gemaakt om te zeggen dat " [=MM=] een cheatclan is" Dit vinnik dus gwoon te ver gaan, als er een of 2 van de members is gepakt op cheaten.

Mzzls

[Ac!D]Voodoo Glow Skull

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:02

Vos

AFCA

Mensen die niet zo goed zijn in cs schelden graag en vaak mensen uit voor cheaters. Als zij dat leuk vinden..laat ze...ik vind ze zielig.

En mensen die zomaar oordelen over de gehele situatie ook. Iedereen denkt altijd voor een andere te kunnen spreken, daar word ik stront ziek van. :r En een individu is gelijk een hele groep. Had heel MM dan van de ranglijsten geschrapt ofzo. Maar om mij te willen bannen van clanbase omdat een clanmate cheat....gaat echt te ver. En ook dat wij zouden moeten weten dat die kerel cheatte terwijl hij 2 dagen die cheat had.....Ben geen cs verslaafde die iedere dag speelt....
Denk je nu echt dat als we zouden weten dat hij cheatte dat we hem gewoon zouden laten doorspelen!!?? Dan ben je toch ook debiel... :(

Er zijn zoveel gasten die geen ene reet verstand van de situatie hebben en dan effe stoer willen doen..... (8>

Nou ik wens ze allemaal veel suc6 en "plezier".... |:(

• benchMarc
Op zondag 07 januari 2001 22:25 schreef The Fox het volgende:
Invis hadden ze niet newbie..
Wat verrekt mij dat nou man of ze invis hadden of niet. Ik speel geen CS en ik moet TOCH een voorbeeld noemen want het bleek dat ze hebben gecheat. Denk je dat ik al die CS cheats ken als ik nooit CS doe? NEE. K dan, Maar om verder te gaan. Dan nog kon de CL ingrijpen aap.

{UT roels}

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03-2025
Op zaterdag 06 januari 2001 16:31 schreef The Fox het volgende:
Iedereen heeft een verkeerd beeld over cheaten.

Iedereen denkt dat het daar VET makkelijker door wordt.

Nu neem ik ff iets als voorbeeld.

Het maakt het alleen makkelijker om iemand te vinden, je gaat tuurlijk niet door een muur schieten, dat zou toch veel te veel opvallen ??

Je moet nog altijd iemand goed kunnen raken, en daar heb je zeker skills voor nodig..

Het is dus niet zo dat je 500 frags haalt omdat je Wallhack oid hebt.
Persoonlijk vind ik WH de minste cheat (als je niet door muren begint te knallen).

Neem eens een AIMBOT oid, dat schijnt veel erger te zijn. Dat is voor mensen die niet kunnen mikken (dus weinig skills hebben)

Dat vind ik zelf een cheat..

Die WH kan nog wel eens te pas komen voor dikke campers :D.

Btw. ik ken de cheats, ik gebruik ze dus niet, dat moet je maar geloven..

tot zover weer.

Kenny2u (ex-MM)
Was het leuke aan counterstrike nou juist niet dat het realisme nastreeft? Dus de opmerking WH kan van pas komen bij campers en het is wel de minste cheat, vind ik nogal vreemd, zeker omdat je aangeeft geen cheats te gebruiken zelf (ik neem aan omdat je het zelf ook realistisch wil houden en omdat cheaten zielig is).

Fakir

Verwijderd

Okay...
Dit "bewijs" dat die scriptkiddie heb verkregen door iemand te hacken met "sub7", kan je toch gewoon niet serieus nemen!
hebben jullie nog nooit gezien wat je met dit progsel kan ofzow?
-je kan hier files mee uploaden(hee......rinkelt er een belletje?)
-je kan hier files mee executen(heee....Half-Life?+screenies?)
-je kan mouse clicks enablen en typen(hee...die key logger!)

komop zeg! je kan toch niet serieus gaan geloven dat ze al die shit op hun comp hebben gehad..had ook een stukje gelezen van Nayra+Legend ofzo, die zei dat ze daar 2 comps hadden op 1 kabelverbinding...en stond er niet "2 vliegen in 1 klap"?
En als je het dan al gelooft, BAN DAN DIE GASTEN , NIET DE HELE CLAN!

't kan dat ik het nu helemaal fout heb, maarja....vond dit toch wel errrug lullig voor die overige MM'ers |:( |:(

Verwijderd

Op maandag 08 januari 2001 16:56 schreef jDFens het volgende:
Okay...
Dit "bewijs" dat die scriptkiddie heb verkregen door iemand te hacken met "sub7", kan je toch gewoon niet serieus nemen!
hebben jullie nog nooit gezien wat je met dit progsel kan ofzow?
-je kan hier files mee uploaden(hee......rinkelt er een belletje?)
-je kan hier files mee executen(heee....Half-Life?+screenies?)
-je kan mouse clicks enablen en typen(hee...die key logger!)

komop zeg! je kan toch niet serieus gaan geloven dat ze al die shit op hun comp hebben gehad..had ook een stukje gelezen van Nayra+Legend ofzo, die zei dat ze daar 2 comps hadden op 1 kabelverbinding...en stond er niet "2 vliegen in 1 klap"?
En als je het dan al gelooft, BAN DAN DIE GASTEN , NIET DE HELE CLAN!

't kan dat ik het nu helemaal fout heb, maarja....vond dit toch wel errrug lullig voor die overige MM'ers |:( |:(
ben het met je eens!!

• Hoyden
  • Nu online
Ik geef misschien wel aan dat cheats makkelijk kunnen zijn tegen campers etc..

Tuurlijk moet je dat niet doen, cheaten hoort niet, dat vind ik ook.

Maar iedereen loopt ons maar te beschuldigen van.. Das gezeur..

We kunnen elkaar dan wel kennen, maar dan nog..

Niemand weet hoe wij met elkaar om gaan, dus hou aub je BEK daar over..

Zeur hier maar lekker over door, er zijn teveel mensen met te weinig verstand van dit alles, die lezen zomaar iets.

Nogmaals, het bewijs is duidelijk dat is duidelijk.. De cheaters zijn aangepakt. Oke.

Ik ben geen cheater in ieder geval.

Mzls.

• Hoyden
  • Nu online
Sorry dat ik zo reageer, zo denk ik nu eenmaal.. Y)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op zaterdag 06 januari 2001 16:31 schreef The Fox het volgende:

...

Kenny2u (ex-MM)
Hehe.. het gaat erom dat JIJ een enorm voordeel hebt wat de tegenstander dus niet heeft.. jij weet waar hij/zij zit/loopt.... die ander heeft (neem ik aan) die cheat niet en heeft dus een enorm nadeel tegenover jou... bij CS is het net de kunst om te weten waar je tegenstander zit (via geluid of gewoon kijken (zonder cheat)). Als je door muren heen kan kijken is voor mij (en vele andere) de fun eraf. Als anderen door muren kunnen kijken, en ik merk dat is voor mij de fun er ook af... hou het gewoon spannend en leuk voor iedereen...

The man zonder clan :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• benchMarc
Start een 2e CS Clan op ClanBase :)

Verwijderd

Leden van MM hebben zelf in een irc channel aan clanbase admins toegegeven dat er cheats gebruikt zijn. Verder was er nog wat bewijs (weet niet wat) EN was er dus "ingeleverd" spul van een sub7 lamert.

Al met al genoeg reden om MM te bannen vind ik..De naam MM is gewoon voor altijd verbonden aan dit akkefietje dus kunnen de leden beter stoppen met cheaten en een nieuwe clan beginnen. Als het "echte gamers" zijn zullen ze dat ook wel doen en anders is het toch alleen maar mooi dat we van ze af zijn?

• Hoyden
  • Nu online
Discussies zullen er altijd blijven.

Leden gaan ook door, als je CS leuk vind en je bent er goed in, dan zou ik dat ook doen.

MM is gewoon dood :') , niks aan te doen :Y)

R.I.P.

The End

Verwijderd

"Shit happens"

Tis wel vaag:
-Op de vaak op cheaters gecontroleerde server kill ik lekker.
-Kom ik op een demon word ik gewoon afgeslacht, iets dat mij niet zo extreem vaak gebeurt. (tenzij ik extreem kut ga ;) )

Toeval of ... ?

Maarja.. vind het idd kut streek van CB.
Heb CB nooit gemogen.

CB wou het waarschijnlijk wel door de vingers zien hoe die "bewijsen" zijn gevonden.

Ben het met Fens eens.. kan net zo goed dat die "hacker" gewoon die files erop heb gegooit.
Maar kan ook net zo goed dat dat niet het geval is.

Ik weet het niet.
Vind het erg jammer voor de NIET cheatende members van MM.
En voor de wel cheatende MM members:
-That's another cheater down, TOO many to go :( .

[GoT]Dutch COmmando

Verwijderd

Topicstarter
alias attack1 +attack; impulse blaat
ZOZO wat een cheat!!!
Newbie verdiep je eerst eens in CS voordat je onzin gaat uitkramen.
Leden van MM hebben zelf in een irc channel aan clanbase admins toegegeven dat er cheats gebruikt zijn
Dat is de grootste onzin die iemand de wereld in heeft geholpen.
Ik weet niet wie die CB kerel is maar daar wil ik wel eens een screenie van zien.
NATUURLIJK heeft SHake toegegeven dat hij cheatte na de screenies
Hij is ook gelijk gekickt door ons.

Verwijderd

Wat voor een stel idioten komt hier!!!!
Die lui van -MM- cheaten echt niet, die lui zij gewoon Kei-goed, kan het weten heb weleens tegen ze gespeeld op een public, en ook tegen bepaalde thuis. Sn@ke, fragged idereen op een Brakke @home verbinding (ping 100) en een TB instelling van mij, Hij is rechts, ik links handig, mijn TB config is totaal op mij aangepast, nadat ie de voor achter, links en rechts had gevonden ging ie fraggen, en dat ging echt heeel goed.

En bovendien, cheats op je HD, sukkels die jullie zijn. DIE HEB JE OM TE KIJKEN HOE ZE WERKEN, godsakke. Wat een loser :r :r :r ben je als je daar al uit concludeerd dat ze die gebruiken! Je wilt toch weten hoe een cheat werkt? Anders kan je der nix tegen doen.
En door de muur heen schieten, kunnen jullie dat niet??? Hoe vaak ik wel niet op gehoor of de gok door een muur iemand heb doodgeknald, dat wil je niet weten. Dat kan toch iedereen?? Nou ja jullie snappen dat blijkbaar niet. En ja ik knal ze ook af door de muur en de deuren, zelfs wel eens 2 of 3 met 1 kogel. Dat kan echt als je maar oefend.

En Wesly, dus als iemand in je clan cheat ben jij der ook 1???

Verwijderd

Ik heb zo'n vermoeden dat killah zelf cheater is. :) Er is gewoon geen goed woord over voor Cheaters.

Verwijderd

Weet nog steeds niet zeker hoe ik hier over moet denken.

Maar Killah, WTF lul je nou?
Diegene heeft echt niet die cheats op ze HD om ALLEEEN ff te kijken hoe die werken.
Als je dat denkt ben je best hard met je hoofd tegen de muur aangelopen.

Ik vind cheat op HD staan al GENOEG reden om iemand cheater te noemen, HIJ mag ze dan misschien niet gebruiken als jij er bent, maar wat als hij weer alleen is????

Je kan misschien niks tegen cheats doen.
Maar je kan het spel leuk houden door gewoon op de normaal manier te spelen, en dan gewoon die KLOTE kut cheaters af te slachten.

En laat Welsey ff met rust, hij zegt gewoon wat hij ervan denkt nadat hij alles hebt gelezen.

Kweenie of ik die stukjes moet geloven of niet.
Vind allemaal maar vaag.

Maar zodra iemand een cheat gebruik of op ze HD heeft staan mag die me reet kussen en lekker kogeltje slikke.

[GoT]Dutch Commando

Verwijderd

Sarge trekt te snel conclusies. Ik is geen Cheater. Gewoon een af en toe on-line speler. Die graag weet wat je moet doen tegen cheaters, en daarom ook cheats bekijkt! Ja ze staan ook op mijn HD, die van mijn servertje! daar draait CS op voor LAN thuis. Maar, ik ben ook behoorlijk voor Punkbuster, das makkelijk om anti-cheat zooi te vinden. En wat een bagger dat je iemand zomaar cheater noemt voordat je hem ooit bent tegengekomen op I-net! Jah ze maken me uit voor cheater, vooral newbees. En als ik jou hoor, dan hoor ik gewoon een newbee die loopt te blaten! :r :r :r :r :r Ik haat mensen die niet ff iets verder denken!

En denk niet dat ik chaeters goedkeur! Ik vind het ook kolereleiers, maar je moet dan wel ECHT bewijs hebben. En als je een WAR speelt vraag je toch om SCREENIES???? Daaraan kan je behoorlijk goed zien of iemand cheat!

P.S. Sorry Commando, was gewoon een beetje boel hartstikke pissed. Ik heb het al veranderd!

Verwijderd

ok dit is eht gewoon .... clan emmen ownd hard... ik heb ze zien spelen op lanemmen en ZE CHEATEN NIET EN OWNEN WEL!!!! NOG WEL HARDER DAN BIJ HUN WARS...

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-01 11:03

Zydell

* * * * *

Pfff na het lezen van dit topic ben ik blij dat ik TFC speel :)

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit is van JANUARI dus al maanden oud, oude koeien uitsloot halen....

Verwijderd

Opfucken.... MM cheat zeker. Via een vriend heb ik contact gekregen met bruine[BAK] en die gast gaf gewoon toe dat [BAK] [=MM=] en Myg0t samenwerkte... er was zelfs sprake van een fusie tussen de eerste 2.... en reken maar dat ik al die bakkers heb gemail bombd... nu bezig met de site :P

Verwijderd

ooow nu zie ik het .... mrniceguy wrom wordt topic omhoog gehaald ?

Verwijderd

Beetje oud topic dit ja.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.