[Packard Bell] I Go 6000 series laptop probleempje

Pagina: 1
Acties:

• Noob-Saibot
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07-2024
Ik heb hier een laptopje van een maat van me liggen die wat probs er mee heeft en hij vroeg of ik er ff naar kon kijken, het probleem is gebeurd al met opstarten dan blijft dat ding constant piepen, ik heb al in de bios gekeken maar daar kon ik niks vinden, echter, als ik op F12 druk om via netwerk te booten gaat ie wel door terwijl dat ding niet eens op netwerk zit als tie wel op netwerk zit doet ie het ook btw. als tie vervolgens bij het Welkom scherm komt van windows xp krijg ik nog een melding namelijk;

Windows kan het gebruikersprofiel niet laden maar heeft de aanmelding voortgezet met het standaardprofiel van dit systeem. Detail: onjuiste functie

bij deze error word een icoontje van een beeldscherm weergegeven dus misschien iets mis met videokaart? ik heb al SP2 opgegooid en bios geflashed maar helpt niks, ik ga dadelijk nog even drivers van packardbell.nl halen en die er op gooien om te kijken wat er gebeurd. heeft er iemand misschien enig idee wat er met dit ding aan de hand is en hoe het op te lossen?

Specs:

http://support.packardbel...ex.php?sernr=100940450139

P.S. modjes als deze niet goed staat verplaats maar ff

[ Voor 10% gewijzigd door Noob-Saibot op 17-01-2005 11:22 ]

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 17:12
zet fastboot even uit, laat hem opnieuw naar harddisks zoeken, reboot, nog niet? bios defaults proberen.

Loop stage bij Packard Bell, en heb al meerdere van deze notebooks gezien normaal gaat het om een software fout die je niet ziet door de fast boot. (packard bell logo)

F12 is bij packard bell de toets om in de -recovery- mode te komen -niet- om van LAN te booten aldus standaard. Vanuit recovery mode systeem er terug op zetten.

Of heb je die partitie zonder pardon verwijderd, zonder het aanmaken van recovery cd's/dvd ?

zo ja, dan is het inderdaad lastig en zul je een winxp cd moeten hebben..

[ Voor 3% gewijzigd door Tasma op 14-01-2005 14:06 ]

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 17:12
op de packard bell site wordt geroepen dat je een bios update moet uitvoeren, krijg je meteen in beeld.. doe dat ook even.

• Noob-Saibot
ik heb de bios al geupdate, stond ook in mn TS btw :) fast boot is niet te vinden in bios :?
geen recovery mode gezien? er zit maar 1 hdd in van 40 gig maar dus geen recovery mode? ik weet niet of die maat van me recovery cd's heeft, hij heeft dat ding bij de megapool gekocht en die is nu failliet en er is schijnbaar niemand die de garantie overneemt dus dat is best wel *** anders had ik em daar wel naar toe gestuurd. had het ding straks ook naar school genomen en daar gevraagd maar ze wisten geen andere oplossing dan raam open zetten en ding naar buiten donderen :P

• Noob-Saibot
klein kickje, kan iemand me helpen?

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:37

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Voor dit soort problemen heeft packard bell een recovery disk. Deze zit standaard bij de pc of moet je meteen de eerste keer dat je opstart branden. Hiermee kan je vanalles fixen zonder data te verliezen. Probeer dat eens.

• Noob-Saibot
mja, das dus best wel *** die heb ik niet :? anders had ik dat al gedaan, heb het vandaag ook al aan leraren op school gevraagd, maar die wisten het ook niet en die recovery disk lijkt me, is meer voor als je windows gaar is en niet voor probs met bios/network boot etc :)
Pagina: 1