Goed ik was ergens bezig met draadloos netwerk. Ik neem de router asus wl500g, mooie specificaties en leuk geprijsd. Daarbij had ik besloten om 4x Asus wl-138g netwerkkaarten te nemen, want ik denk asus dat zit wel snor.
Ik installeer alles, en merk dat het toch nog neit echt goed loopt. Na veel uren zweet kom ik er niet meer uit , en ben bang dat de combinatie neit echt goed werkt... Heb nu de laatste drivers van netwerkkaart en router, en toch houd ik nog steeds problemen
. Vooral verbinding valt uit , en is niet echt snel. ZUllen we zeggen 30 kbyte/s soms
. Wat is de afstand, dat is denk ik 2 meter het moet door een betonnen vloer heen. De Asus meter geeft aan dat ie een signal strength heeft van 40 %. Dat zou voldoende moeten zijn om toch 40 % van 54 mbit = 22 mbit te halen, dus snel zat voor internet , neit dus.
Maar zijn er meer mensen met deze combinatie of weten een oplossing???
Ik installeer alles, en merk dat het toch nog neit echt goed loopt. Na veel uren zweet kom ik er niet meer uit , en ben bang dat de combinatie neit echt goed werkt... Heb nu de laatste drivers van netwerkkaart en router, en toch houd ik nog steeds problemen
Maar zijn er meer mensen met deze combinatie of weten een oplossing???