Hallo,
Mijn pc doet raar als ik ga overclocken. Waar ik eerst nog op een FSB van 187 kon draaien met 1,75V core, kan ik nu helemaal niet meer overclocken, of me beeldscherm springt al op rood. Zelf als ik de vcore op 1,75v laat staan, en 2 FSB omhoog ga. Nadat het beeld een minuut ofzo uit is, reboot de pc overnieuw.
Ik heb de cas latency verhoogt naar cas 3 ipv 2.5. Cas 2.5 kan het alleen aan <166 fsb
De temperatuur nu, niet overgeclockt, is idle 32 en stressed ongeveer 36 graden
Toen ik de proc overgelclockt had op 187 fsb, werd hij stressed 45 graden.
Ik heb al een oplossing via de search proberen te vinden, maar kan het niet vinden.
specs:
athlon xp barton 2800+ stock cooling met 4 casefans
mobo: Asus a7n8x-x (moerderboard heeft geen agp/pci lock )
Dane-Elec pc 3200 512MB cas 3
9600 pro
Windows XP sp2
*UPDATE*
Nu werkt de pc ongeveer 1 min, springt het beeld uit, en lampje op rood. Na een paar seconde gaat het lampje weer op groen, maar het beeld blijft zwart.l
btw, wat wordt er precies bedoeld met timing van de agp kaart?
Mijn pc doet raar als ik ga overclocken. Waar ik eerst nog op een FSB van 187 kon draaien met 1,75V core, kan ik nu helemaal niet meer overclocken, of me beeldscherm springt al op rood. Zelf als ik de vcore op 1,75v laat staan, en 2 FSB omhoog ga. Nadat het beeld een minuut ofzo uit is, reboot de pc overnieuw.
Ik heb de cas latency verhoogt naar cas 3 ipv 2.5. Cas 2.5 kan het alleen aan <166 fsb
De temperatuur nu, niet overgeclockt, is idle 32 en stressed ongeveer 36 graden
Toen ik de proc overgelclockt had op 187 fsb, werd hij stressed 45 graden.
Ik heb al een oplossing via de search proberen te vinden, maar kan het niet vinden.
specs:
athlon xp barton 2800+ stock cooling met 4 casefans
mobo: Asus a7n8x-x (moerderboard heeft geen agp/pci lock )
Dane-Elec pc 3200 512MB cas 3
9600 pro
Windows XP sp2
*UPDATE*
Nu werkt de pc ongeveer 1 min, springt het beeld uit, en lampje op rood. Na een paar seconde gaat het lampje weer op groen, maar het beeld blijft zwart.l
btw, wat wordt er precies bedoeld met timing van de agp kaart?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 13:51 . Reden: aangevuld, meer vragen :P ]