hoi mensen,
ik heb hier @ laptop nogal een raar probleem
probeem:
ik heb (wegens een ander klein probleempje met batterij) mijn bios geflashed
vanaf dat moment krijg ik praktisch alleen maar corrupte data binnen.
surfen over websites gaat vaak fout, en plaatjes zien er vaak defaced uit. Ook het downloaden van grote bestanden gaat fout.
dit is echter alleen via wireless. Wanneer ik via een utp kabeltje op internet zit gaat alles prima.
wanneer ik naar housecall website ging om te scannen moest hij zijn software updaten. Dit ging stuk of 6x fout, en toen pas een keer goed.
wat ik al heb geprobeerd:
virusscanner
nieuwe drivers (standaard windows driver en 2 versies van intel pro driver)
oude bios weer terug geflashed (vanaf backup, dus niet gedownload)
wat opvalt:
wat erg opvalt is dat ik dit probleem pas had na de bios update, en dat alle andere mensen op dezelfde wireless verbinding nergens last van hebben.
lokaal gaat alles wel goed, en wanneer ik grote files kopieer, of uitvoer gaat alles goed.
plaatjes:

specs:
acer travelmate 4001WMLi
ik heb hier @ laptop nogal een raar probleem
probeem:
ik heb (wegens een ander klein probleempje met batterij) mijn bios geflashed
vanaf dat moment krijg ik praktisch alleen maar corrupte data binnen.
surfen over websites gaat vaak fout, en plaatjes zien er vaak defaced uit. Ook het downloaden van grote bestanden gaat fout.
dit is echter alleen via wireless. Wanneer ik via een utp kabeltje op internet zit gaat alles prima.
wanneer ik naar housecall website ging om te scannen moest hij zijn software updaten. Dit ging stuk of 6x fout, en toen pas een keer goed.
wat ik al heb geprobeerd:
virusscanner
nieuwe drivers (standaard windows driver en 2 versies van intel pro driver)
oude bios weer terug geflashed (vanaf backup, dus niet gedownload)
wat opvalt:
wat erg opvalt is dat ik dit probleem pas had na de bios update, en dat alle andere mensen op dezelfde wireless verbinding nergens last van hebben.
lokaal gaat alles wel goed, en wanneer ik grote files kopieer, of uitvoer gaat alles goed.
plaatjes:

specs:
acer travelmate 4001WMLi
[ Voor 3% gewijzigd door BasieP op 14-01-2005 13:23 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.