Toon posts:

[2000] Bestanden die beginnen met "SMTP" verdwijnen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op mijn small business server 2000, bestanden kopieër en de bestandnaam begint met "smpt" bv. "SMTPadm.dll" dan zijn ze niet zichtbaar op de server. Ik kan ze wel zien vanuit een werkstation via een share. Als ik de naam van het bestand via het werkstation verander in b.v. "1SMTPadm.dll" dan is het bestand wel weer zichtbaar op de server. Het is ook als ik op de server een nieuw bestand aanmaak b.v "1smtptest.dll" en ik verander hem in "smtptest.dll" verdwijnt het bestand, zelfs via de command promp kan ik hem dan niet zien :?

Ik heb de server in veilige modus opgestart, geenft geen verschil. Inloggen onder een andere user geeft geen verschil.

Ik heb de computer volledig gescand op virussen en spyware met meerdere programma's (Norman, Spybot, spysweeper, Microsoft antispyware) Er was wat spyware gevonden maar dat is allemaal verwijderd maar het probleem is nog niet verholpen.

ik heb een back-up van het register terug gezet van een paar dagen terug maar dat heeft ook niet geholpen.

Zou het een policy setting of iets in het register kunnen zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door leon1e op 14-01-2005 13:23 ]

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:54
Even een kleine titel fix zodat het os aan het begin tussen [ ] staat. Ook heb ik het e-mail adres verwijderd, spammers vinden dit heerlijk ;).

Heb je toevallig verberg beveiligde systeembestanden aan staan?

Verwijderd

Topicstarter
leon1e schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:23:
Even een kleine titel fix zodat het os aan het begin tussen [ ] staat. Ook heb ik het e-mail adres verwijderd, spammers vinden dit heerlijk ;).

Heb je toevallig verberg beveiligde systeembestanden aan staan?
Nee die staat uit, maar daar zou het toch niet aan kunnne liggen want zelfs als ik een tekstbestandje aanmaak met de naam "SMTPtest.txt" dan is het niet zichtbaar op de server.