USB onstabiel !

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• walstroom
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-10-2025
Nu eens een leuk bericht ! Ik zit me al maanden te ergeren aan m'n oude (vertrouwde ?) Abit KT7-Raid moederbord omdat de USB aansluitingen dan weer wel, en dan weer niet werken. Een paar weken geleden heb ik het besluit genomen om het ding maar op te doeken en iets moois en stabiels aan te schaffen. Gisteren toch nog een laatste poging op Google gedaan met de opdracht "usb onstabiel abit kt7" en het eerste resultaat was een verwijzing naar ons eigen tweakersnet waar ene Bunny (hartelijk dank) beschrijft dat hij de Vio van 3,3v naar iets hoger heeft gezet. Heb ik dus ook maar gedaan (meteen tot 3,6 v) et voila ! Probleem opgelost. Twee extra hubs erbij gezet die ik toch nog had liggen en alles volgepropt met alle SD kaartjes, CompactFlash en USB stickies die ik kon vinden. Alles wordt meteen herkend, alles is te benaderen. Ongelofelijk ! De aanschaf van iets nieuwers ga ik dus maar uitstellen. Bedankt vrienden voor de perfecte tip.

AMD Phenom 3,6Ghz, MSI K9A2, 4 x Corsair CM2X2048-8500C5, 1TB Hitachi Raid 0, 160GB Hitachi Raid 1, 1.5 TB WD data, Geforce 9600GT 1 GB, Xilence 550W.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Graag gedaan :)

Dit topic is gesloten.