Hoi,
Met behulp van het fastpush script wordt VNC hier uitgerold naar een werkstation. Dit script wordt als volgt aangeroepen (commandline *.cmd):
In dit voorbeeld wordt VNC uitgerold naar het werkstation wws013
Is het mogelijk om bijvoorbeeld met VBS een pop-up box te laten verschijnen waarin je de naam van het werkstation intypt, waarna bovenstaand script met de invoer als variabele wordt aangeroepen? Misschien door een tijdelijk .cmd bestandje aan te maken met de variabele in bovenstaande code verwerkt?
Dit is wat ik na 2 uur zoeken heb
:
Kan iemand me op het juiste pad helpen?
Met behulp van het fastpush script wordt VNC hier uitgerold naar een werkstation. Dit script wordt als volgt aangeroepen (commandline *.cmd):
code:
1
2
3
4
| cd\ cd fastpush\vnc71\ net use /delete \\wws013\ipc$ vnc wws013 /user administrator *** /pwd *** /noview /config vnc4.ini /noshortcut |
In dit voorbeeld wordt VNC uitgerold naar het werkstation wws013
Is het mogelijk om bijvoorbeeld met VBS een pop-up box te laten verschijnen waarin je de naam van het werkstation intypt, waarna bovenstaand script met de invoer als variabele wordt aangeroepen? Misschien door een tijdelijk .cmd bestandje aan te maken met de variabele in bovenstaande code verwerkt?
Dit is wat ik na 2 uur zoeken heb
code:
1
| wwsnr=inputBox("Geef het werkstationnummer op, bijv. wws009") |
Kan iemand me op het juiste pad helpen?