Toon posts:

[XML] trademark sign in Flash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In mijn flash pagina lukt het niet om het speciale teken tm te laten zien. Het Flash bestand laadt een XML bestand. Blijkbaar pakt Flash dit speciale teken niet?
Vanwege vertaling naar meerdere talen kan ik geen statisch tm teken invoegen. Is er een andere oplossing? Of is dit gewoon niet mogelijk?

edit:
Ook gebruik ik liever geen actionscript om dit teken in te laten voegen, dit is te statisch naar mijn zin
Kon niet kiezen tussen de Programming en graphics, omdat er ook XML en misschien meer aan te pas komt.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 12:09 ]

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:11

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Flash hoort thuis in Webdesign & Graphics

>> Webdesign & Graphics

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

een kleine aanwijzing; nette XML maken :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heel nette XML :) maar zoals ook deze site niet weet te vertellen... waar haal ik tm vandaan ;(

• wica
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01 16:59

wica

De duivel jacht op me

Ik neem aan dat je XML file UTF8 is?
Ps. welke flash versie?
Stukkie voorbeeld code van je xml file. Zu handig zijn.

RFC | The Linux Document Project | gentoo.

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad is hij al UTF8. De copyright tekens etcetera geeft hij wel gewoon goed weer. Volgens mij zitten de meeste tekens in de Latin groep maar zit het TM teken erbuiten, zoiets las ik ook op bovenstaande site.

• wica
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01 16:59

wica

De duivel jacht op me

Kan je dan geen font mee nemen in flash die hem wel heeft? Al is het vanwege dit ene char.

RFC | The Linux Document Project | gentoo.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik geprobeerd. Dit zou op zich invloed moeten hebben dus goed dat je het zegt, het heeft wel wat geholpen. Nu haalt hij zijn teksten uit 1 XML bestand maar om een duistere reden geeft vakje A met xml wel een TM maar vakje B daaronder GEEN TM. Kicken!
Pagina: 1