nieuwere bios-versie --> hogere kloksnelheden???

Pagina: 1
Acties:

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:07
Hoi,

ik ben een trotse bezitter van een Abit KT7 (non-raid) en een Duron 600. Ik was dus laatst een beetje aan het experimenteren hoe ver ik hem kan overclocken, maar ik kwam niet verder dan 927 Mhz (9 x 103) bij 1.750 Volt. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik mij Bios nog niet heb geflashed. Zou het mogelijk zijn dat als ik mijn Bios flash, dat ik hogere kloksnelheid haal??

PS: op 927 Mhz is mijn proc. 42 graden stressed en 39 graden idle, dus dat zou niet zo'n probleem moeten zijn....

alvast bedankt voor de hulp

Hier staat tekst

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08 12:07
Je kan zowiezo hoger want zoals je zelf zegt deze snelheid haal je bij 1,750. Dus wat doe je dan? JUIST, je gooit het voltage op 1,85 en zet dat din van je op bv 9,5x105. zoals ik >:)

• Sjaak_Afhaak
Ik zou wel willen, maar hoger dan 1.750 Volt kan ik toch echt niet kiezen :?

Hier staat tekst

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 10:22

MaxxMark

HT is Tof!

dat is dan heel vaag ! want een Abit Kt7 RAID en Non-Raid moeten sowiso naar 1.8 gaan

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

• Sjaak_Afhaak
Tja, ik denk dat ik hem zowiezo maar eens ga flashen; dat kan toch nooit kwaad.... toch??

Hier staat tekst

Verwijderd

Misschien kan je het in een nieuwe BIOS kiezen.

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-08 08:06
Op vrijdag 05 januari 2001 14:19 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:Tja, ik denk dat ik hem zowiezo maar eens ga flashen; dat kan toch nooit kwaad.... toch??
wel als je verkeerd flashed !! dan kan je wel een probleem krijgen !! tenzij je een backup van je bios maakt

• Sjaak_Afhaak
Op vrijdag 05 januari 2001 14:26 schreef Conan het volgende:

[..]
wel als je verkeerd flashed !! dan kan je wel een probleem krijgen !! tenzij je een backup van je bios maakt
Duh, dat hoef je me niet te melden. deze topic was ervoor of een bios-update mijn duron verder kon krijgen, en meer niet...

Hier staat tekst

Verwijderd

Als je een nieuwere bios flashed kun je inderdaad je voltage verhogen naar 1,85 volt en dus verder overklokken...... :9

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-08 08:06
Op vrijdag 05 januari 2001 14:44 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:
[...]
Duh, dat hoef je me niet te melden. deze topic was ervoor of een bios-update mijn duron verder kon krijgen, en meer niet...
vraag het dan niet !!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
KT7 bios al geflashed naar "ww" versie??

Verwijderd

Is die ABIT temp. sensor niet wat vreemd? ruim 300MHz overgeklokt en nog maar 38 graden? Welke cooler gebruik je?
Pagina: 1