[Gezocht] Mentor Neutral Files (printplaten) - viewer *

Pagina: 1
Acties:

• je_oen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

je_oen

Tijd voor Cowfee

Topicstarter
Gezocht met search maar niets gevonden. Ook ff zitten denken waar ik het beste deze vraag kon dumpen, maar denk dat hier de beste plaats is (het gaat per slot van rekening om een sw-tool, welliswaar bedoeld voor hardware ontwikkeling)

Ik ben op zoek naar een tool waarmee ik Mentor Neutral Files (voor printplaat ontwikkeling) kan viewen.
Liefst freeware (en anders shareware) en werkend op WinXP.

Weet iemand toevallig zo'n tool?

edit:
btw ook gezocht met google, maar daar zijn de resultaten zo verziekt door betaalde tools, dat ik ff probeer of er toevallig iemand is die zo'n tool kent. Maak er geen halszaak van in ieder geval. Mocht er niemand zijn, dan ook geen probleem.

[ Voor 24% gewijzigd door je_oen op 14-01-2005 10:40 ]

Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mocht het niets opleveren moet je even een move naar OH aanvragen; daar heb je ook nog kans dat men dit weet. Vooralsnog is SA inderdaad goed :) Ik pas je topictitel nog even aan

Mentor Neutral File viewer? > [Gezocht] Mentor Neutral Files (printplaten) - viewer *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate