Image resize, stippellijn uit forceren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:00

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Ik ben op dit moment bezig met het aanpassen van een startpost. Binnen deze startpost worden images gebruikt die met img=h,w worden geresized. Om al deze images verschijnt een rode stippellijn afhankelijk van de prefs van de betreffende user. Omdat deze stippellijnen de layout soms nogal verpest vraag ik mij af of het mogelijk is deze uit te forceren voor een topicstart.

Ik hoop dat ik het in het goede forum heb geplaatst, ik zat te twijfelen tussen deze en feature requests.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:54

crisp

Devver

Pixelated

Waarom resize je de images zelf niet? dat levert doorgaans ook een mooier resultaat op dan wanneer je dat de browser laat doen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor: is dat die PS2 topicstart?

Zo ja, gebruik dan anders deze:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/sm56pci/got/ps2-header.jpg

code:
1
2
[center][img=575,97]http://home.wanadoo.nl/sm56pci/got/ps2-header.jpg[/img]
[/center]

Die is cropped naar 575 breed, de maximale grootte van plaatjes in de tweakers template (en dan hoef je dus ook geen formaten te forceren, wat op zich ranzig is zoals ook terecht hierboven opgemerkt wordt). De center tag dient ervoor om te zorgen dat het ook in de andere layouts er goed uit ziet en het formaat wordt meegegeven zodat het topic niet 'verspringt' :)

offtopic:
wat betreft dat winkeloverzicht ben ik klaar en heb ik ook je kleurstelling overgenomen zoals je verzocht. Zie op de bekende plek :)
Verander dan gelijk die hdloader.com url naar hdloader.net en die Fix Dust Problems naar http://faqs.ign.com/articles/390/390535p1.html oid als je aan het editten bent, want die 2 doen het nu niet ;)

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:30:
(en dan hoef je dus ook geen formaten op te geven, wat op zich ranzig is) :)
Vraag me af, is het niet beter om de juiste formaten op te geven, zodat er in de opbouw al rekening wordt gehouden?

[ Voor 28% gewijzigd door BtM909 op 14-01-2005 13:33 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, op zich zou dat wel beter zijn, dan kan de browser al rekening houden met de te reserveren ruimte (anders zie je het topic verspringen terwijl de plaatjes binnenkomen, zoals je bijv. ziet in Het Grote Gamecube Topic Deel 51 als je cache leeg is).

Ik doelde alleen op het forceren van een andere imagesize, de correcte size meegeven is idd beter :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:29
Bor_de_Wollef schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 10:07:
Binnen deze startpost worden images gebruikt die met img=h,w worden geresized.
Dat moet je dus niet doen, gewoon 'echt' resizen, zoals dat altijd al moest (alleen deed niet iedereen het). Je kunt het nu nog steeds negeren, maar dan ziet het er dus niet uit, en dat is precies het idee.

Zie ook [rml][ plaatjes] waarom mag [ img=600,400] niet meer?[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:00

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Duidelijk verhaal, thanks! Ik zal de images zelf ergens neerzetten (staan nu bij mede gotter) en resizen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1