Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Intentionally left blank
Verwijderd
Zo ja, gebruik dan anders deze:

1
2
| [center][img=575,97]http://home.wanadoo.nl/sm56pci/got/ps2-header.jpg[/img] [/center] |
Die is cropped naar 575 breed, de maximale grootte van plaatjes in de tweakers template (en dan hoef je dus ook geen formaten te forceren, wat op zich ranzig is zoals ook terecht hierboven opgemerkt wordt). De center tag dient ervoor om te zorgen dat het ook in de andere layouts er goed uit ziet en het formaat wordt meegegeven zodat het topic niet 'verspringt'
wat betreft dat winkeloverzicht ben ik klaar en heb ik ook je kleurstelling overgenomen zoals je verzocht. Zie op de bekende plek
Verander dan gelijk die hdloader.com url naar hdloader.net en die Fix Dust Problems naar http://faqs.ign.com/articles/390/390535p1.html oid als je aan het editten bent, want die 2 doen het nu niet
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 14:08 ]
Vraag me af, is het niet beter om de juiste formaten op te geven, zodat er in de opbouw al rekening wordt gehouden?Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:30:
(en dan hoef je dus ook geen formaten op te geven, wat op zich ranzig is)
[ Voor 28% gewijzigd door BtM909 op 14-01-2005 13:33 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
Ik doelde alleen op het forceren van een andere imagesize, de correcte size meegeven is idd beter
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 13:58 ]
Dat moet je dus niet doen, gewoon 'echt' resizen, zoals dat altijd al moest (alleen deed niet iedereen het). Je kunt het nu nog steeds negeren, maar dan ziet het er dus niet uit, en dat is precies het idee.Bor_de_Wollef schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 10:07:
Binnen deze startpost worden images gebruikt die met img=h,w worden geresized.
Zie ook [rml][ plaatjes] waarom mag [ img=600,400] niet meer?[/rml]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum