Toon posts:

[Exchange 2003] corrupt files in oa. de agenda

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb bij een klant het volgende. De back-up geeft aan dat er 55 corrupte bestanden zijn. Als ik ga kijken zijn dat allemaal terugkomende afspraken in de agenda's bij verschillende mensen.

Ik kan wel een uitgebreide scandisk doen op de server, maar dan ligt het bedrijf plat.

Bij Microsoft kan ik geen tool vinden om mailboxen te repareren onder Exchange. Hebben jullie misschien een idee?

Het is niet te doen om de afspraken te verwijderen en opnieuw aan te maken.

[update]

Het exporteren naar een pst bestand en dat laten controleren door scanpst.exe werkt niet. Die ziet geen fouten

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 10:19 . Reden: Extra toevoeging ]

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-02 14:24

JohnD

Bernd

kan je de afspraken die corrupt zijn wel bekijken/bewerken?

doet je backup de exchange information store backuppen of gewoon losse bestanden?

[ Voor 50% gewijzigd door JohnD op 14-01-2005 11:43 ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Exchange is software en hoort dus niet in Windows Operating Systems. Daarom verplaats ik het topic even naar Software Algemeen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:49

Duinkonijn

Huh?

ik denk dat een uitgebreide scandisk niet veel opleverd mbt tot je priv.

ben opzich benieuwd voor een tooltje om te scannen in je box

[rml][ Exchange 2003] Corrupt mail in box[/rml] :(

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 10:06:
Hallo,

Bij Microsoft kan ik geen tool vinden om mailboxen te repareren onder Exchange. Hebben jullie misschien een idee?
isinteg en eseutil.