Toon posts:

Asus A8N-SLI Deluxe en Cool&Quiet

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net mijn nieuwe moederbord gekregen :9~ (Asus A8N-SLI Deluxe) en ik wilde meteen Cool&Quiet uit testen. Nu heb ik het volgende :

De processor snelheid daald van 1600 naar 1000 mhz de cpu koeler gaat naar 800-900 rmp,
alleen de chipset fan blijft op 8000 rpm blazen dat noem ik niet echt stil |:( !!

Heeft iemand daar een oplossing voor? c.q. het zelfde probleem?

Verwijderd

Chipset fan krijg ik ook niet langzamer, maar dat moet je ook niet doen. Zo'n fannetje verplaatst amper lucht ... Maarre, hoort dit niet in het Ervaringen topic van de Asus A8N (deel 3) ?

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:10

Mud.Starrr

I shoot people for money

Je kunt dat geval vervangen door een koelblokje, ik geloof dat zalman die verkoopt. er zijn er wel meer.

edit:
No offence, maar ik zit even in je post history te kijken, je start wel vaak een topic wat daarna weer gesloten wordt omdat hij niet aan de regels voldoet.
Mischien een aanrader om de regels even door te lezen, is voor GOT en voor jezelf een stuk plezieriger als niet als je topics meteen weer dicht moeten.

Maar volgende keer mischien even de search gebruiken? deze vraag is al 100x gesteld.

.

[ Voor 70% gewijzigd door Mud.Starrr op 14-01-2005 10:59 ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RVI | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-02 00:01
Goeiemorgen zeg, C&Q is voor de CPU en niet voor de chipset dus die chipset fan gaat echt niet langzamer draaien!

Misschien moet je je vinger ertegen aan houden! }:O

Bovendien is het het grote A8N-SLI topic waarin deze vraag ook al te vaak is gesteld. |:(

En topic report

[ Voor 7% gewijzigd door Stinger666 op 14-01-2005 11:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik weet dat C&Q voor de cpu is maar ik vind dat z'n klein fannetje toch best snel blaast voor 8000 rpm.

Het viel me gewoon op dat die nog bets veel herrie maakt.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Gewoon fan eraf slopen en evt een grotere northbridge heatsink erop monteren. Zalman? Kop op, dit had je echt wel zelf kunnen bedenken. Be creative ..
Zie ook [search=chipset fan maakt herrie]

Iig heeft dit niks met PMG en C'n'Q te maken. Kijk es rond in Die-Hard Overclocking & Cooling :)

[ Voor 21% gewijzigd door BalusC op 14-01-2005 15:29 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.