Probleem met Phlips projector

Pagina: 1
Acties:

• Maartz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
Het betreft een Philips ProScreen 4600B Impact beamer.
Dit apparaat is al enkele jaren oud en tot een week geleden werkte hij perfect. Van de ene op de andere dag geeft de beamer dunne groene en rode strepen door het beeld (verticaal). Als er bijvoorbeeld een persoon of een voorwerp zich verplaatst is het net of die persoon ook in het groen (en in het rood) geprojecteerd wordt maar dan 2 a 3 cm naast de daadwerkelijke projectie.
Waar zou dit probleem door veroorzaakt worden en (hoe) is het op te lossen?

Het probleem doet zich voor op de composiete aansluiting, de s-vhs aansluiting en de beide (d-sub) data-aansluitingen. Opvallend is dat ruim een jaar geleden dit zich al voordeed op de data-aansluitingen, maar dat het beeld via video of s-video nog goed was (ik gebruik de projector eigenlijk alleen om films te kijken).

Ik hoop dat iemand me kan helpen anders moet de projector bij het vuil en ben ik gedoemd film te kijken op m'n (kleine) tv En dan heb ik vrij kort geleden nog een lamp gekocht voor deze beamer

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Als de electronica nog in orde zou zijn, dan zit er misschien een kabel van binnen niet goed of maakt mogelijk geen goed contact.
Dat is nig het proberen waard. :)

Senile! Senile Oekaki