MSI Neo2 Fans gaan niet meer uit in STR

Pagina: 1
Acties:

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-07 09:25
Ik heb een tijdje geleden mijn bios geflashed naar een nieuwere versie, en nu gaat mijn CPU fan niet meer uit als ik mijn pc in Suspend to Ram zet. Weet iemand waar ik deze instelling kan vinden?

Heb al in bios gezocht maar daar staat niets met betrekking tot fan en standby gebeuren. Ik denk dat het iets met die Core Cell te maken heeft, maar daar vind ik ook niets.

• DiLDoG
uhm... heb dit probleem nog steeds... nieman die wat weet?

• wenneyhanney
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-07 19:55
Beter toch? zo verbrand je CPU tenminste niet :) CPU Fan gaat bij mij ook idd niet uit.
Veder kan je niets aan doen.

Hope for the best, prepare for the worst...

• wenneyhanney
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-07 19:55
Maar als het je irritant vind, raad ik je SpeedFan aan. Die kan je CPU en NB fan wel uitzetten.

Hope for the best, prepare for the worst...

• DiLDoG
uhm... is het niet normaal dat het gewoon allemaal uit gaat? dat is een beetje de bedoeling van Suspens to Ram dacht ik...

zo was dat op mijn oude mobo in ieder geval.

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:32
Nope, het is wel normaal dat je fans blijven draaien, je kan wel zoals eerder gezegd met speedfan je fans LAGER zetten. Helemaal uit is niet aan te raden ;)

Als je suspend to harddisk (slaapstand) gebruikt dan gaat je pc wel helemaal uit.

[ Voor 22% gewijzigd door Dekaasboer op 22-01-2005 10:34 ]

http://axrotterdam.blogspot.nl

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:19
Bij STR is je CPU ook praktisch uit, alleen je geheugen wordt via de 5V StandBy van spanning voorzien, dus het is wél logisch dat de fan uitgaat. Is terug flashen naar de oude bios geen optie ?

• DiLDoG
hmm misschien dat ik dan maar even moet terugflashen inderdaad. hoop dat het oplost, want kan niet meer slapen zo :P

Verwijderd

DiLDoG schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 17:30:
hmm misschien dat ik dan maar even moet terugflashen inderdaad. hoop dat het oplost, want kan niet meer slapen zo :P
Kun je em niet gewoon uitzette dan ? ....

Of duurt het opstarte te lang :P, dat doet ie toch gewoon ffies tijdes het tandenpoetse :P

• DiLDoG
mja en bij opstarten gaan monitoren niet aan (loopt ook al topic over :X)
en vind het makkelijk om al mijn programma's open te kunnen laten staan. en soms bedenk ik na het uitzetten opeens dat ik nog even iets moet opzoeken ofzo. naja vind instant-on gewoon wel makkelijk

ik kan trouwens zo snel geen windows versie vinden van die flash tool (alleen die in liveupdate, maar das weer 1.4 en die moet ik dus niet hebben). heb geen diskette station, dus dos versie is beetje lastig. zal morgen even verder zoeken, nu moe.

[ Voor 33% gewijzigd door DiLDoG op 23-01-2005 00:07 ]

Pagina: 1