de beste gratis software

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• pejoar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-08 13:40
We kennen allemaal programmas als : Adaware,Spybot,Zonealarm,AVG,Firefox en vele anderen.
Is er een database, of kan die er komen waar alle goede gratis software op staat?
Natuurlijk kun je gaan zoeken ,maar op de freeware sites staat ook veel bagger!
En op software sites(zoals download.com) zie je door de bomen het bos niet meer.
Ik weet niet 100% zeker of deze vraag al eens gesteld is, maar vragen staat vrij toch ?

groetjes allemaal

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat voor de een een goed programma is, is voor de ander een bagger prog. Net als Download.com, er zullen vast een boel goede programma's op staan, maar het gros heb ik als user geen flikker aan. Dus wat is "goed" en wat is "slecht".

Ergo: zoiets bestaat niet en is niet te maken omdat die voor iedereen anders is.

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45
pejoar schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 00:54:
We kennen allemaal programmas als : Adaware,Spybot,Zonealarm,AVG,Firefox en vele anderen.
Is er een database, of kan die er komen waar alle goede gratis software op staat?
Natuurlijk kun je gaan zoeken ,maar op de freeware sites staat ook veel bagger!
En op software sites(zoals download.com) zie je door de bomen het bos niet meer.
Ik weet niet 100% zeker of deze vraag al eens gesteld is, maar vragen staat vrij toch ?

groetjes allemaal
Als je Ad-aware en Spybot noemt, dan kun je beter HitmanPro gebruiken. Het is misschien iets te makkelijk in het gebruik! :)

• Captain00
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-05 17:37
http://www.pricelessware.org/

The Pricelessware list is a compilation of software collected through a yearly vote by the participants of the "alt.comp.freeware" newsgroup.  It is a list of what people have voted as "the best of the best in Freeware".

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:10

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Een complete database met gratis software is het niet, maar elke woensdag wordt in de IT-sectie van de Bangkok Post (Database) het één en ander besproken aan (meestal) gratis programma's. Vooral "The Sloan Ranger" en "App-Shot" (beide van Wanda Sloan) scoren wat mij betreft goed op dit punt. Anderen bespreken meestal andere zaken dan software (maar nog steeds interessant).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:45

Bananenplant

Blocking YOUR ads since 2005

VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:11
Mjah, deze verzamel site's zijn er genoeg op internet. Verder zie ik geen toekomst in dit topic, of moeten we hier alle software gaan posten welke ook al op de grote site's staat? Vaak kom je met gerichte zoekopdrachten op deze site's heel ver. Als je het niet eens bent met dit slotje mail dan even met een duidelijk reden waarom hij volgens jou wel open moet blijven :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.