Toon posts:

[access] Geen Details in PDF

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

als ik in access een pdf van mn rapport wil maken geeft ie #Fout in mijn detailsectie
de kop en voetteksten worden wel weergegeven.

iemand dit ook eens meegemaakt?
Of een oplossing ervoor?

edit:
Misschien handig om te zeggen, ik nu gebruik subrapporten, maar voorheen had ik dit probleem niet...

bvd, Peter

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 22:30 ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:22

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Zou je meer info kunnen geven? Hoe heb je die detail selectie gemaakt? Welke code hoort daar bij? etc?

Oeh, ik zie dat je redelijk niet bent @ GoT ;) Welkom :)

Zou je eens naar P&W FAQ - De "quickstart" willen kijken? Dit helpt je met het maken van een topicstart zodat we niet steeds om meer informatie hoeven te vragen/

[ Voor 56% gewijzigd door Creepy op 13-01-2005 22:32 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Blijkbaar klopt je query niet, heb je die wel eens geprobeerd los in te voeren ?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat uit 13 subrapporten. die gegevens van een enkel product weergeven.

In een subrapport zet ik tekstvelden die in dmv code vul. En ik maak in de code kolommen van de gegevens. heel lastig uit te leggen. Het komt er op neer dat ik de opmaak zelf ook bewerk dmv de .visible en .top opties.

ik vermoed zelf dat pdf995 daarom zo'n moeite met de subrapporten heeft.

Als ik afdrukweergave doe geef t rapport wel de gegevens weer.

ik heb eerder pdf's gemaakt, toen ik nog geen subrapporten had, en toen ging alles goed.

[edit] Ja ben nieuw ;) ..ok zal in vervolg proberen duidelijker te zijn..

nog over de query's, die gebruik ik niet.. Ik baseer mn rapport op een geselecteerde item in de listbox van een geopend formulier, vervolgens zoek ik de bijbehorende gegevens in verschillende tabellen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 22:48 ]