Toon posts:

Submit

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Mij werd opgedragen een programma te schrijven in vb.NET om bestanden te kopiëren naar een netwerkadres . aangezien ik enkel de algemene basis ken van dit programma kan ik hiermee niet overweg, kan iemand mij op weg helpen?

Enkele speciefieke vraagjes:

Hoe krijg ik een verkenner venster op mijn formulier?
Hoe kan ik de bestanden kopiëren via drag & drop?
Wat is de makkelijkste manier voor het kopiëren zelf? (copy in commandprompt of bestaat er ook een andere manier?)

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Hoi Kazier, en welkom op GoT :)

Op Gathering of Tweakers gelden een aantal huisregels waarmee we je bekend veronderstellen. De belangrijkste is eigenlijk dat we verwachten dat je afdoende vooronderzoek hebt gedaan voordat je een vraag stelt. Dat kan ik aan je topic niet echt ontdekken: je vragen zijn redelijk basaal met een beginnersboek te beantwoorden, of zelfs met de online help (F1) van Visual Studio, of in MSDN Library Online.

Daarnaast wordt je verondersteld in ieder subforum (zoals Programming & Webscripting er 1 is) de huisregels te kennen, deze staan 'sticky' bovenaan ieder subforum. Voor P&W is dit P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic. Het belangrijkste onderdeel hiervan voor nieuwe gebruikers is waarschijnlijk P&W FAQ - De "quickstart", een handige gids over hoe je een levensvatbaar topic start hier.

Al met al is dit niet een P&W-waardig topic op deze manier, en vandaar een slot :)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.