[Ervaring] Iemand met deze muis van Trust?

Pagina: 1
Acties:

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-02 13:57

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe muis en kwam deze tegen voor 20 euro. Het is welliswaar een Trust en dat beloofd niet veel goeds maar voor 20 euro vond ik het nog wel een koopje eventueel. Nu heeft er nog niemand op heel GoT iets over deze muis gepost en ook op google valt er niets maar dan ook niets (behalve prijzen) over te vinden. Heeft er hier dan iemand ervaring met deze muis:
Trust Wireless Optical Office Mouse 460LR

Afbeeldingslocatie: http://www.gistron.com/img/producten/1103116140.jpg

Zou iemand dan hier zijn ervaringen willen posten over de gevoeligheid en de batterijduur?

specs:
Kleur Zilver-Donker Grijs
Type 6 toetsen + scrollwheel
Aansluiting PS/2
Verpakking Retail
Opmerking Draadloze, optische muis
Rubberen padding aan de zijkanten voor goede greep
Inclusief muishouder voor het opbergen en opladen van uw muis
Optische sensortechnologie voor exacte bewegingsregistratie (afhankelijk van het oppervlak)p
Voorzien van de nieuwste sensortechnologie met laag energieverbruik
Multifunctionele statusindicatie op de ontvange
Indicatie lage resterende batterijcapaciteit
Werkt met Windows 98, ME, 2000, XP

Verwijderd

Er is niks mis met Trust, het is gewoon geen top-merk, maar prijs-kwaliteit klopt altijd wel aardig. Zolang je geen hardware koopt die hevig onderheven is aan firmware en driver updates, of hardware die erg gevoelig is, kan je best zo'n 'gokje' wagen met een Trust.

Verwijderd

Ik had ooit eens zo'n subwoofersetje van Trust, kostte me maar 30 euro en gaf een zeer goed geluidje, even testen opgezocht op internet en hij werd eigenlijk overal erg goed getest :) Heb van me ouders een anderhalf jaar geleden dat grote mulitmediatoestenbord van Trust gekregen, erg fijn toetsenbord, zeer degelijk en ziet er erg luxe uit, ik heb dus nu nog maar één Trust product maar mijn ervaringen met het merk zijn in ieder geval goed..

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
De discussie over wel of niet Trust is al vaker gevoerd maar daar doel ik nu niet op. Ik vraag me alleen af of iemand met deze muis ervaring heeft.

• Th3Eagle
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-01 17:11
Heb zelf de muis niet getest maar werk zelf in een winkel en ik moet zeggen dat over het algemeen weinig tot geen trust muizen terug komen voor reparatie. Het zijn vaker de webcams etc die kuren hebben.

Voor die 20 euro zou ik het proberen, als hij je niet bevalt kan je hem altijd nog ruilen voor een logitech of een m$

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
TheEagle schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 23:08:
Heb zelf de muis niet getest maar werk zelf in een winkel en ik moet zeggen dat over het algemeen weinig tot geen trust muizen terug komen voor reparatie. Het zijn vaker de webcams etc die kuren hebben.

Voor die 20 euro zou ik het proberen, als hij je niet bevalt kan je hem altijd nog ruilen voor een logitech of een m$
Ik bestel hem online dus dat zal niet gaan. Zou de batterij 2 dagen meegaan, dat volstaat al voor mij. Hij heeft wel 800 dpi en is optisch dus het ding zal zijn werk toch wel redelijk doen schat ik?

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:32

Aapje

Opel-beun
Heb zo'n ding ook gehad, in CS merkte ik dat hij traag reageerde :p en dus heb ik een goedkoop Logitech pilotje waar ik nog blijer mee ben dan die trust rat :p
Edit: Oh in windows is ie wel lekker, maar ehmmmm baterijen houden 't langer dan 2 dagen uit als je ze goed oplaad, ennn de afstand van dat standaart ding is 2 meter :p (zonder metaal er tussen ;p)

[ Voor 40% gewijzigd door Aapje op 13-01-2005 23:19 ]

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:52

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Januszjes schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 23:16:
[...]

Ik bestel hem online dus dat zal niet gaan.
Waarom zou je online niet kunnen ruilen?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Gizz schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 23:21:
[...]

Waarom zou je online niet kunnen ruilen?
Denk niet dat dat mogelijk is bij www.gistron.nl Zowieso moet je verzendkosten terug ook betalen in dat geval.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:52

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Dat van de verzendkosten klopt, maar er geldt al een tijdje een wet waarin staat dat je op internet gekochte goederen zonder opgaaf van reden binnen 8 dagen kan retourneren, zodat je je geld terugkrijgt. Als je ergens niet tevreden over bent kun je het dus zo terug sturen (zou willen dat dit ook in normale winkels geldt, daar kun je meestal alleen ruilen of krijg je een suffe tegoed bon :/ )

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Januszjes schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 23:23:
[...]

Denk niet dat dat mogelijk is bij www.gistron.nl Zowieso moet je verzendkosten terug ook betalen in dat geval.
true, maar als je hem bij een winkel koopt moet je ook zelf betalen voor transport (OV/auto/tijd) ;)

• Th3Eagle
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-01 17:11
ja maar als hij em bij gistron ruilt moet hij inderdaad de verzendkosten terug betalen wat uiteindelijk een duur muisje wordt :D

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Bedankt voor de verzendtips maar heeft iemand nog meer ervaringen van deze muis? Heb er 1 gezien en die was dus niet zo best.

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ik heb de versie die hiervoor zat wel eens in mijn handen gehad. Als je het toetsenboard dan een beetje goed tussen de muis en de ontvanger plaatste werkte het ding al niet meer.

Zegt in principe niks over deze muis natuurlijk, maar het het merk Trust komt niet bij mijn pc in de buurt :)

Dat zeg ik....

Pagina: 1