Toon posts:

Zoom programma?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen, ik heb een probleem
Ik heb een beamer maar het scherm waar ik op projecteer is te klein, dus wil ik dat mijn beamer(een sharp) een kleiner beeld projecteerd. Mijn videokaart is een ati radeon 9600xt en die kleiner maak dingen in de driver van ati maken hem niet klein genoeg.

Verwijderd

Dan zal je de beamer gewoon dichter moeten zetten? Als dat niet mogelijk is zit je met een stom probleem, maar zover zat je zelf ook wel. Vergeet niet dat indien je een kleiner beeld zal projecteren je nog meer pixels zal zien in het beeld. Een beamer zit met een panel van een bepaalde resulutie (bv 1024*768), en als je bijv 800*600 naar de beamer stuurt zal die het beeld nog extra troebel worden (zoals een lcd dat tijdelijk op 640*480 draait)

Als je de kost hebt gedaan voor een projector lijkt het mij normaal dat je een goed beeld wil, gepruts met andere resoluties zal nooit goedkomen. Zwarte balken rond het beeld sturen is dan ook zonde.

Verwijderd

Je kan ook zo'n projector scherm kopen dat zichzelf weer kan oprollen. Is meestal bedoeld om aan het plafond te hangen.