Als ik netwerkkaart 1 rechtstreeks aansluit op mijn modem, kan ik gewoon internet gebruiken. Maar als ik dan netwerkkaart 2 aansluit op het interne netwerk, kan ik niet meer van internet gebruik maken. Ik denk dat het komt omdat Windows 2003 dan denkt dat internet van netwerkverbinding 2 komt, maar dat klopt niet. Hoe kan ik er voor zorgen dat Windows 2003 netwerkverbinding 1 gebruikt als internetverbinding en niet netwerkverbinding 2?
Netwerkverbinding 2 is aangesloten op een hub met 5 clients en 1 Wireless access point. Als jullie meer informatie nodig hebben hoor ik dat graag.
Ik heb deze thread een uur geleden in het forum "Network Troubleshoting" geplaatst maar ik kreeg geen antwoord. Ik hoop dat jullie me hier kunnen helpen.
Bij voorbaat bedankt
Netwerkverbinding 2 is aangesloten op een hub met 5 clients en 1 Wireless access point. Als jullie meer informatie nodig hebben hoor ik dat graag.
Ik heb deze thread een uur geleden in het forum "Network Troubleshoting" geplaatst maar ik kreeg geen antwoord. Ik hoop dat jullie me hier kunnen helpen.
Bij voorbaat bedankt