Ik heb een vraag over mijn harddisk bracket. Ik heb een Western Digital 200GB in mijn bracket zitten. Deze gebruik ik voor school, dus neem de schijf elke dag mee naar school en dan thuis weer erin en verder werken. Als ik thuis een tijdje in windows aan het werken ben hoor ik een tik en begint de schijf in de bracket hard te werken, althans het lampje voor actieviteit brand constant. En daarna loopt de pc vast (meestal binnen 10 seconden na de tik). Ik dacht eerst dat het aan mijn schijf lag.
Ik heb de harddisk uit de bracket gehaald en en gewoon aan een andere IDE poort gehangen, en van de western digital site het programma Life Guard gedownload, deze heb ik laten zoeken naar bad sectors op de schijf, na een uur was het klaar en geen bad sectors, alles lijkt in orde met de schijf.
Zou het kunnen zijn dat de bracket, en dan met name het kastje wat in de 5,25" bay zit stuk is of kortsluiting maakt en daardoor de schijf opnieuw opstart? Wie heeft hier vaker met dit probleem te maken gehad?
Wie heeft er een oplossing voor het probleem?
Alvast bedankt voor de hulp,
Rob
Ik heb de harddisk uit de bracket gehaald en en gewoon aan een andere IDE poort gehangen, en van de western digital site het programma Life Guard gedownload, deze heb ik laten zoeken naar bad sectors op de schijf, na een uur was het klaar en geen bad sectors, alles lijkt in orde met de schijf.
Zou het kunnen zijn dat de bracket, en dan met name het kastje wat in de 5,25" bay zit stuk is of kortsluiting maakt en daardoor de schijf opnieuw opstart? Wie heeft hier vaker met dit probleem te maken gehad?
Wie heeft er een oplossing voor het probleem?
Alvast bedankt voor de hulp,
Rob
.....File not found. Should I fake it? (Y/N)