CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Zou best kunnen dat het daaraan ligt, q-tec is nu eenmaal geen a-merk en er zitten nogal veel brakke exemplaren tussen. Hij kan zoiezo geen 550 watt leveren (550 watt is het piekvermogen). Opzich zou het hij wel kunnen doen, maar grote kans dat hij toch brak is en hij je systeem niet trekt.Tiduz schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:51:
Okee, vorig jaar zomer nieuwe mobo gekocht omdat ik met die andere heel veel gezeik had, een MSI Neo2 PFISR. de rest van de specs staan in mijn sig, hij werkt nu wel goed MAAR: Als ik bijvoorbeeld iets heel simpels erin doe, ook al is het een TL lampje, dan zit die tijdens de netwerk boot vast. je weet wel die puntjes die lopen? je ziet het lopertje dan wel knipperen, hij laat maar 2 puntjes lopen en dan stopt die en blijft die knipperen, normaal gaat die tot de 6 puntjes ofzo en dan boot windows, het maakt niet uit Wat ik erin doe, ook als ik nu bijvoorbeeld een case-fan af zou sluiten zou ik heel veel moeten rebooten en kloten voordat die het weer doet, ik heb een Q-tec 550 watt voeding dus daat ligt het denk ik ook niet aan.
Probeer dus eens een andere voeding (a-merk), voor welke voeding kun je hier kijken: Welke voeding heb ik nodig? Deel 9
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
hangt er nog meer in je systeem dan wat er in die sig staat? sommige mensen zien je sig niet omdat deze uitstaat in hun opties btw
Als je nu minder in je PC laat hangen, alleen proc mobo en geheugen, geeft hij dan errors? ga dan steeds een beetje erbij hangen totdat je die vastlper krijgt.
http://gathering.tweakers.net
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
http://gathering.tweakers.net
[ Voor 48% gewijzigd door Tiduz op 13-01-2005 20:28 ]
ik wil niet echt veel in mijn pc meer zetten, alleen nog een TL lampje (niet eens zo graag)
het enigste wat ik er echt terug in wil zetten is mijn TV Tuner, Maar dat durf ik op dit moment niet omdat die dan weer zo raar gaat doen.
hier ook gehad en dat ding was ook brak.. zonder sata hd deedt tie gewoon... en met was hiij niet meer in windows te bootten... maakte niet uit of ik de rest van mijn stroomverslindende spul los zou halen of niet.
https://wren.co/join/Devian
Heb je wel eens gebrobeerd er iets anders los tehalen of uit teschakelen bijv gewoon met zo min mogelijk pci kaarten. (en laat die casefans maar zitten is alleen maar beter)
En je maakt toch geen kortsluiting in je pc want dat vind je pc nou niet echt leuk.
En wat bedoel je dat als je iets met molexen doet dat ie dan weer wel doet ?
[ Voor 22% gewijzigd door Schapie op 13-01-2005 20:56 ]
No signature found