Na drie jaar trouwe dienst, lukt het mijn lidl bakje niet meer om aan mijn wensen te voldoen. Upgraden zit er niet echt in, vandaar dat ik op zoek ben naar wat nieuws.
Ik zet mijn DVD speler en brander over vanuit het oude systeem dus heb dat niet nodig. Huidige monitor, muis en keyboard worden via een switchbox aan de nieuwe machine gehangen, ook die heb ik dus niet nodig.
Met rond de 1000 eurie in mijn portemonne heb ik het volgende bij mekaar gezocht:
Machine moet als een machientje van alles gaan fungeren. Wil er een spelletje op spelen, thuiswerken, DVD'tje rippen etc etc.
Dit wat "jullie" betreft een redelijk keuze ? En is het verstandig om er een aparte CPU koeler bij te halen (zalman 7000 zou moeten gaan ?)
Graag commentaar
BTW: Heb redenen om voor Intel mobo en proc te gaan. Type van beide kan ik veranderen, merk niet
Ik zet mijn DVD speler en brander over vanuit het oude systeem dus heb dat niet nodig. Huidige monitor, muis en keyboard worden via een switchbox aan de nieuwe machine gehangen, ook die heb ik dus niet nodig.
Met rond de 1000 eurie in mijn portemonne heb ik het volgende bij mekaar gezocht:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Behuizing: Antec Super Lanboy Aluminium Mini Tower Voeding: Antec Smart Power Voeding ATX 350W 12V Blue Moederboard: Intel D915PGNL, S775,i915P,4xDDR,Aud,LAN,ATX Processor: Intel Pentium 4 550, 3.40Ghz,800Mhz,1Mb,S-775,Box Harddisk: Western Digital 160Gb, 7200rpm, SATA150, 8Mb cache Diskdrive: Sony 3,5" Diskdrive 1.44Mb Zwart Grafische kaart: XFX Geforce 6600 256Mb, DVI, TVout, PCI-E, Retail Geheugen: 1xKingston Dual-Channel 1Gb Kit, 2x512Mb, PC3200 |
Machine moet als een machientje van alles gaan fungeren. Wil er een spelletje op spelen, thuiswerken, DVD'tje rippen etc etc.
Dit wat "jullie" betreft een redelijk keuze ? En is het verstandig om er een aparte CPU koeler bij te halen (zalman 7000 zou moeten gaan ?)
Graag commentaar
BTW: Heb redenen om voor Intel mobo en proc te gaan. Type van beide kan ik veranderen, merk niet
[ Voor 1% gewijzigd door rfoppen op 13-01-2005 20:02 . Reden: thnx mod voor title change \ forum move, past hier beter;) ]
Appels zijn geen peren