Toon posts:

Procase Nitro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje....

Ik zoek een goede case en wilde eerst de casetek 1020-2A maar sinds deze niet de opties had die ik ervan verwachtte ben ik nu op zoek naar een andere case.

Ik zit nu te denken aan de volgende cases:

Thermaltake Tsunami
Coolermaster Cavalier 2
Procase Nitro

Ik moet zeggen dat ik het meest geinteresseerd ben in de Procase Nitro.
Maar omdat ik nog nooit eerder heb gehoord van deze case en ik geen reviews heb kunnen vinden ben ik benieuwd of iemand weet of dit een fatsoenlijke case is met goede koeling.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Tsja, hij heeft plaats voor 2 of 3 12cm fans, dan kun je zelf toch ook wel nagaan dat het met de airflow wel goed zit?

Procase site

[ Voor 25% gewijzigd door MadMarky op 13-01-2005 17:47 ]

🖥️ | 🚗

• Th3Eagle
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-01 17:11
Heb er zelf geen ervaring mee maar moet zeggen dat de procase er inderdaad lekker strak uitziet :D
Aleen als ik het goed zie op de homepage zit dat voorfront met al die gaastje aan de deur vast en draai je dat hele ding mee als je je deurtje open doet, lijkt mij niet echt stevig..

Verwijderd

Topicstarter
tja dat niet stevig zat ik idd ook al aan te denken maar ik neem aan dat dit staal of aluminium is
dus in dat geval moet dit goed zitten.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-02 15:37

Nik

Als het daadwerkelijk staal of alu is, zla het geen probleem zijn lijkt me. Alleen, vind maar eens iemand die die kast heeft?

Overigens wel een mooie kast, ookal vind ik de zijkant wat "rommelig" afgewerkt.

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:04
Het is inderdaad een nieuwe kast.

Ik heb al wel gehoord dat Procase hem flink wil gaan promoten op lanparties, ik ben alleen de bron kwijt :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Verwijderd

kast-ervaringen horen thuis in Overige Hardware - move dus :P
Pagina: 1