Toon posts:

stop scrollen in iframe met firefox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi daar,

Heb een klein raar probleempje. Als ik bij een Iframe zeg scrolling=0 werkt dat prima in IE, je krijgt geen scrollbar en de tekst blijft staan als je wil scrollen.

Firefox geeft ook geen scrollbar meer, maar als je boven het iframe met je muiswiel beweegt kan je nog wel scrollen in dat Iframe. Hoe schakel ik dat helemaal uit in firefox?

Verwijderd

misschien in css: overflow: hidden?

Verwijderd

Ik geloof dat dat niet werkt in Mozilla, het is een bug. Inmiddels gefixt in de laatste alfa versie.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat overflow: hidden heeft inderdaad geen effect jammer genoeg.

Aha... een bug in firefox dus... dan zal het daar aan liggen.

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Naar mijn weten mag je scrolling niet eens op 0 zetten! Alleen yes, no en auto zijn geldige waarden.
Zie ook:
http://msdn.microsoft.com.../properties/scrolling.asp

EN dat scrollen dmv slepen/scrollwiel van je muis is gewoon omdat je pagina hoger is dan je iFrame.

[ Voor 53% gewijzigd door Rowanov op 13-01-2005 20:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt gelijk... was tikfout van me... scrolling="no" staat er. Ik bedoelde op het iframe scrollen met je muis... dan beweegt de tekst van onder naar boven binnen het iframe... IE heeft er geen last van... firefox dus wel :(.

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Zoals ik dus al zei, je pagina is dan gewoon te hoog en voorzover ik weet is dat niet te blokkeren.

Verwijderd

Topicstarter
Okee.... hou ik er mee op verder... moet ik het iframe maar net zo groot zien te krijgen als de tekst op de ingeladen pagina. Dank jullie.
Pagina: 1