[prijs] een 2e hands statief Gitzo hoe en wat

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• klaasopurk
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-02 10:24
hallo,

ik kan van een winkel een tweedehands statief overkopen van gitzo. het is een gitzo G1201M met een balhoofd 12075M(ik bedoel een kogel aan de bovenkant, zodat je makkelijk alle kanten op kan).

ik kan dit type nergens meer vinden. maar ik wil weten wat die origineel gekost heeft en wat die nu nog zo moeten opbrengen. de meneer van de winkel zegt koste 500 nu is die 200.

er zitten gebruikssporen op. op de kop is er wat verf af en het plaatje is zwartgeworden (het kurk) verder ziet die er nog goed uit.

heeft iemand een idee wat die moet opbrengen of iemand heeft zo-een en je weer orginele prijs?
wil je dan reageren.
dank u.

Klaas

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
ik heb er ni zo veel verstand van, maar heb je al op www.gitzo.com gekeken? Je kan erheen mailen om prijzen/info aan te vragen.
Op google kon ik er ook nix over vinden, maar ik hoop dat dit je op weg helpt

• klaasopurk
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-02 10:24
jozy schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:30:
ik heb er ni zo veel verstand van, maar heb je al op www.gitzo.com gekeken? Je kan erheen mailen om prijzen/info aan te vragen.
Op google kon ik er ook nix over vinden, maar ik hoop dat dit je op weg helpt
ik denk dat het te oud is.
tevens wil ik een tweedehands prijs weten, en die kan ik moeilijk aan hen vragen. ik heb geen idee hoesnel een statief in waarde daalt.

tweedehands site en zo kennen dit product ook niet.

Klaas

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:09

Pelle

🚴‍♂️

Het is heel makkelijk: Vind jij het de vraagprijs waard? Kopen. Zo niet: niet kopen :)

Dit topic is gesloten.