[Outlook 2003]Kan geen links meer openen vanuit outlook

Pagina: 1
Acties:

• MRED
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2020

MRED

Carpe diem...

Topicstarter
Wanneer ik een link probeer te openen vanuit outlook krijg ik de volgende foutmelding:

"this operation has been cancelled due restrictions in effect on the computer"

Ik heb al vanalles geprobeer (instellingen van spybot ongedaan gemaakt, virusscanner tijdelijk uitgeschakeld, Microsoft Anti-spyware tijdelijk uitgeschakeld, Windows Firewall tijdelijk uitgeschakeld.

Niets heeft echter geholpen. Het lijkt er op dat het probleem zich echter voor doet sinds ik vanochtend enkele updates van MS heb geinstalleerd. Waren enkele kleine updates, ik weet helaas niet meer precies welke.

Iemand n idee??

Mijn weblog

• MRED

MRED

Carpe diem...

Topicstarter
echt niemand n idee??

Mijn weblog

• MRED

MRED

Carpe diem...

Topicstarter
Ondertussen nog ff gezocht. Het probleem doet zich ook voor in andere applicaties. Het systeem staat het dus niet toe om links te volgen

Mijn weblog

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:46

Duinkonijn

Huh?

je geeft zelf aan dat je patches heb geinstalleerd, heb je al geprobeerd deze te de installeren?

[ Voor 62% gewijzigd door Duinkonijn op 14-01-2005 12:18 ]

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-05 00:58

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Illegale Key?? Ik heb gehoord dat MS het een en ander wilde blokkeren na het installen van updates. Ik weet het niet zeker maar het zou kunnen.

En natuurlijk FOEI dat je je topic zo snel omhoog schopt. :+ ;) Wat ben jij toch een stouterd.

[ Voor 26% gewijzigd door Disciplus-Simplex op 13-01-2005 23:17 ]

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

• blckbrd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-04-2025
Zou eerder zeggen dat er in de beveiligings instellingen van MS Outlook ergsens een optie staat aangevinkt.

• MRED

MRED

Carpe diem...

Topicstarter
Zal idd eerst eens proberen de pathes te deinstaleren

Mijn weblog

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

MRED schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:05:
ik weet helaas niet meer precies welke.
Zoek het even op in de logs :Y)

Wekl OS heb je eigenlijk, welke Office versie, hang je in een netwerk waar policies op zitten?

^^ vwb die laatste zo niet: doe zelf even gpedit.
offtopic:
Het was al gezegd maar toch nog even: je bent niet alleen op het forum. Binnen 24 uur "kicken" is dan ook echt niet de bedoeling. Zolang het geen letterlijk leven en dood is :+
Zie dus voortaan de edit knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) als je iets wilt toevoegen vinden 24 uur. Ga niet zo snel kicken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1