Ze hebben toch wel Artic Silver onder het glas gedaan

Alleen niet tegen je compu aan stoten, anders staat je vidkaart blank
Alleen niet tegen je compu aan stoten, anders staat je vidkaart blank
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Dit is pas low budget 
Die gasten moeten zich echt zwaar verveeld hebben
Die gasten moeten zich echt zwaar verveeld hebben
Zou dit werken? Op zich stijgt het warme water wel op (als het teminste verwarmd word) waardoor er weer koud water bij de cpu komt enzo.
Alleen moet je het wel ff afkoelen.
Alleen moet je het wel ff afkoelen.
Dan word dat toch warrem slimmert.Op maandag 08 januari 2001 16:06 schreef Subwoofer het volgende:
Dus daar kan ik mijn bier kwijt![]()
![]()
je bent ook geen kenner
het is wel knullig in mekaar gezet dat geef ik toe en heb mijn twijfels of het wel goed zal werken.
gr mij
Jullie nemen die setup toch zeker niet serieus of wel?????
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Verwijderd
Ik zou et best willen proberen... Wat kan er mis gaan ? NiX nee. (behalve als je et glaasje omgooit
). Maarjah da gaat moeilijk met Pentium'2.
Ik heb namelijk een DFI P2XBL/D met 2 Pentium 2 350's
Ik heb namelijk een DFI P2XBL/D met 2 Pentium 2 350's
Ik wil niet vervelend zijn en misschien begrijp ik het ook wel helemaal verkeerd. en ben ik misschien niet helemaal op de hoogte. Maar was Irrelevant niet de gene die begin dit jaar verongelukt bij een verkeers ongeluk en waar toen zo'n groot rouw topic is voor gebouwd?Op vrijdag 05 januari 2001 13:26 schreef irrelevant het volgende:
http://www.hardocp.com/new_img_01/jan/dual_cups.html
IIG grappig plaatje!
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Verwijderd
't Kan natuurlijk ook gebeuren dat het glas knapt door de temperatuurverschillen, krijg je een zooi water over je mobo heenIk zou et best willen proberen... Wat kan er mis gaan ? NiX nee. (behalve als je et glaasje omgooit ).
Verwijderd
Maar ehhh dat gebeurt toch nog niet bij 50C ? Mijn 2 Pentium2's worden 50C ZONDER cooling.Op dinsdag 11 december 2001 14:19 schreef bitvreter het volgende:
[..]
't Kan natuurlijk ook gebeuren dat het glas knapt door de temperatuurverschillen, krijg je een zooi water over je mobo heen
Verwijderd
Kweet niet, heb ooit eens een koffiekan uit elkaar zien vallen toen ik er koud water ingoot terwijl ie nog warm was. Nu zuip ik de koffie altijd als ie heet is en dat zal ook niet 50 graden zijn denk ik.
Als de ene kant van het glas koud is en de andere kant warm zal het aan de ene kant meer proberen uit te zetten dan aan de andere kant.
Beetje offtopic eigenlijk, misschien iets voor de nat. wetenschapsquiz??
Als de ene kant van het glas koud is en de andere kant warm zal het aan de ene kant meer proberen uit te zetten dan aan de andere kant.
Beetje offtopic eigenlijk, misschien iets voor de nat. wetenschapsquiz??
Inderdaad. Beetje lullig om zo'n topic, van bijna een jaar oud, weer omhoog te schoppen...Op dinsdag 11 december 2001 14:14 schreef Loque het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn en misschien begrijp ik het ook wel helemaal verkeerd. en ben ik misschien niet helemaal op de hoogte. Maar was Irrelevant niet de gene die begin dit jaar verongelukt bij een verkeers ongeluk en waar toen zo'n groot rouw topic is voor gebouwd?
IIG grappig plaatje!
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()