Hallo Peeps,
Allereerst, ik heb forum al doorzocht maar kon geen bevredigend antwoord vinden dus vandaar even de volgende vraag.
Ik ben bezig met een site, ik gebruik 1 IFRAME !
Dit Iframe is target voor diverse links op de site !
Maar nu komt het:
ALLES werkt prima in FIREFOX maar in IE voor geen meter !
Ik definieer het iframe als volgt (tussen <TD> en </TD>)
<iframe id="IFR_1" name="IFR_1" width="410" height="95%" src="newpage1.htm" frameborder="0" scroll="auto" </iframe>
(newpage1.htm staat er even ter test)
(er staat zowel name= als id= omdat ik gelezen had dat dit wel is een verschil kon zijn tussen FF en IE)
Een link op de site is gewoon een htm pagina met target="IFR_1"
Nogmaals dit werkt dus prima in FireFox, maar in IE is mijn page totally fucked up
Dit is voor het eerst dat ik het dus zo meemaak,... in IE is mijn TABEL compleet omzeep en zie ik alleen mr dat Iframe en nog wel met een witte achtergrond ondanks dat ik de in dit geval de background van newpage1.htm een kleurtje gegeven heb !
errug weird allemaal
So please, iemand een idee hoe dit komt (ja als ik iframe code weghaal doet pagina het prima in IE en FF)
alvast bedankt
Iemand een idee ?
Allereerst, ik heb forum al doorzocht maar kon geen bevredigend antwoord vinden dus vandaar even de volgende vraag.
Ik ben bezig met een site, ik gebruik 1 IFRAME !
Dit Iframe is target voor diverse links op de site !
Maar nu komt het:
ALLES werkt prima in FIREFOX maar in IE voor geen meter !
Ik definieer het iframe als volgt (tussen <TD> en </TD>)
<iframe id="IFR_1" name="IFR_1" width="410" height="95%" src="newpage1.htm" frameborder="0" scroll="auto" </iframe>
(newpage1.htm staat er even ter test)
(er staat zowel name= als id= omdat ik gelezen had dat dit wel is een verschil kon zijn tussen FF en IE)
Een link op de site is gewoon een htm pagina met target="IFR_1"
Nogmaals dit werkt dus prima in FireFox, maar in IE is mijn page totally fucked up
Dit is voor het eerst dat ik het dus zo meemaak,... in IE is mijn TABEL compleet omzeep en zie ik alleen mr dat Iframe en nog wel met een witte achtergrond ondanks dat ik de in dit geval de background van newpage1.htm een kleurtje gegeven heb !
errug weird allemaal
So please, iemand een idee hoe dit komt (ja als ik iframe code weghaal doet pagina het prima in IE en FF)
alvast bedankt
Iemand een idee ?