Adjust non olet, plerumque...
Misschien kun je ons van wat meer info voorzien? Pics van het scherm met verrotte plaatje en het origineel, misschien het gebruikte aansluitschema?
het aansluitschema weet ik niet zo gauw het is een kant en klare set met LPT aansluiting, gewoon erin prikken en gaan, ik zal ff pixjes maken van de verrotte pix
Als je LCD een KS0108 controller heeft dan zijn er 'kleine problemen' met LCDStudio; werkt niet optimaal. Je zegt dat het LCD goed werkt behalve backgrounds, dus is er niets ernstigs a/d hand. Kan ook liggen aan het programma waar je de BMP's mee maakt.
Probeer eens een andere LCD app zoals LCDinfo (pimpen), LCDhype.
Probeer eens een andere LCD app zoals LCDinfo (pimpen), LCDhype.
http://spaces.msn.com/mem...showdefault&_c=photoalbum
hier staan de fototjes van het LCD en een screenshot
en hij heeft een t6963c qontroller
hier staan de fototjes van het LCD en een screenshot
en hij heeft een t6963c qontroller
[ Voor 13% gewijzigd door 1nsane op 13-01-2005 17:29 ]
is het btw mogelijk bewegende plaatjes op het display te krijgen? of moet ik dan gewoon met hele korte runtimes werken ofzo??
Dat het plaatje niet goed wil klopt maak er een 2 kleurig bmp van van 128 bij 64 pix en hij komt er perfect op. Filmpjes zijn wel mogelijk alleen hoe weet ik niet precies hoe . Maar heb er al verschillende gezien met een fps van 22 ofzo
2 kleurig istie al en als ik hem tot 128x64 stretch ziet het er nog niet helemaal top uit maar na wat gevogel heb ik het toch voor mekaar gekregen, heb ook een kort filmpje gemaakt van een auto die wegscheurdThrillseekah schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 23:59:
Dat het plaatje niet goed wil klopt maak er een 2 kleurig bmp van van 128 bij 64 pix en hij komt er perfect op. Filmpjes zijn wel mogelijk alleen hoe weet ik niet precies hoe . Maar heb er al verschillende gezien met een fps van 22 ofzo
Pagina: 1