Toon posts:

Dv raptor zorgt voor algehele crash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een dvraptor-rt kaart gekocht om mijn oude videobanden te digitaliseren. Om het analoge signaal om te zetten naar een digitaal signaal gebruik ik de ADVC 50 van Canopus. Dit kaartje heeft een dv uitgang, die ik aansluit op de dv ingang van mij DVRaptor-RT. De videorecorder sluit ik dan aan via een scartcabel en ik stop dan de stekkertjes video-out, audio R en audio L in mijn ADVC 50.

Als ik het bijgeleverde programma EZ-Video opstart met een aangesloten videorecorder, loopt mijn pc helemaal vast en moet ik mijn pc uitschakelen door de voeding uit te schakelen.

De pc heeft de volgende configuratie:

Intel Celeron 750 mhz
512 mb sdram
Geforce mx 400
80 gb maxtor hdd
Windows XP SP 2

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Verwijderd

Wat zijn de systeemvereisten voor deze kaart ?
Een Celly 750 is niet de snelste cpu voor zo'n zaken.

Verwijderd

Topicstarter
pentium 700

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand anders nog ideen?

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Andere drivers proberen van de raptor. Al op de canopus site gekeken of je de mest recente hebt? Probeer ook een eerst pakket op te starten en later de ADVC eraan te hangen ipv alles eraan en dan aanzetten. Probeer systematisch te werk te gaan om te ontdekken waar het probleem zit.

Verwijderd

hardware conflict??

processor&geheugen maakt niet uit of het niet voldoet, dan gaat het gewoon langzamer :Z

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Als de PC alleen vastloopt met dat programma, dan lijkt het me duidelijk dat het probleem in dat programma zit. Dat komt wel vaker voor.
Een nieuwe versie van dat programma is mogelijk wel te downloaden van de website van de maker van je kaart. :)

Senile! Senile Oekaki

Pagina: 1