[XP] 64Bit installatie blijft loopen*

Pagina: 1
Acties:

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:54
Hoi,

Ik heb de xp 64bit gedownload van microsoft.com maar als de installatie compleet is blijft hij in een loop bij het opstarten (bij het opstartscherm wacht hij even en start hij telkens opnieuw op)

In veilige modus met netwerkmogelijkheden kan ik inkomen maar windowsupdate doet het niet.

Weet iemand hoe ik dit kan maken?

Thanx

Verwijderd

Verwijder eens je hele apparaten lijst bij apparaatbeheer en start daarna windows opnieuw. =maar een idee

Verwijderd

Zet "reboot on serious error" eens uit, dan krijg je een BSOD te zien met een fout. Meestal linkt die wel naar een of andere file, zoals... nv4_disp.dll, dan weet je dat je graka driver crap is. Of je hele graka tuurlijk.

• Whiskey48
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:43:
Zet "reboot on serious error" eens uit, dan krijg je een BSOD te zien met een fout. Meestal linkt die wel naar een of andere file, zoals... nv4_disp.dll, dan weet je dat je graka driver crap is. Of je hele graka tuurlijk.
Zet "reboot on serious error" eens uit,
in het configuratiescherm?
dan weet je dat je graka driver crap is.
Linux gaf ook al problemen met het laden van mn gafisch iets.

• Whiskey48
THANX! Hij doet het. Heb de Nvidia 64bit videokaartdrivers geinstalleerd en (y) Hij werkt als een trein! Bedankt!

• Whiskey48
... Maar het blijft nog vol fouten zitten! Kan nog steeds vrijwel niets installeren wat geen 64bit drivers heeft :(

hup, weg ermee! }:O

Verwijderd

wel dôh, het is een béta.

Verwijderd

das jammer. :r

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-04 03:18
maurits82 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 15:44:
... Maar het blijft nog vol fouten zitten! Kan nog steeds vrijwel niets installeren wat geen 64bit drivers heeft :(

hup, weg ermee! }:O
Vol fouten ?
Ik kom ze anders niet echt tegen hoor.
En drivers.... tjah, de meeste fatsoenlijke hardware heeft al lang 64bit drivers hoor.

Het enige punt is dat de NForce drivers die standaard in de x64 releases zitten niet bepaald compatible zijn met de nForce3.. altijd handig 8)7
Ik had er zelf toen gewoon ff een PCI kaartje ingezet om de NForce drivers te installeren.

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

Verwijderd

Een PCI kaartje in plaats van je moederbord? Of heb je een nForce 3 grafische kaart? Beide gevallen lijken me érg sterk.

Om heel eerlijk te zijn wacht ik lekker op de final WinXP-64EX, maar nu vraag ik me af hoe dat zit: bijt hij nVidia videokaarten, of nVidia moederborden?

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:39
Even een kleine titel edit, zou je hier in het vervolg ook op willen letten?

• Whiskey48
ah, is goed. Thanx

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-04 03:18
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:59:
Een PCI kaartje in plaats van je moederbord? Of heb je een nForce 3 grafische kaart? Beide gevallen lijken me érg sterk.
Nadenken blijft moeilijk he |:(
Een PCI videokaart in plaats van een AGP videokaart natuurlijk.
Het probleem ligt overigens duidelijk tussen chipset en OS, BSOD generation ala nv_agp.sys.

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

Pagina: 1