Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[PW]Verkeerde link

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De link Productinformatie van de fabrikant werkt niet bij dit moederbord:

Socket 939 moederborden / DFI Lanparty nF4 SLI-DR, nForce4 Ultra (PCI-e, Sound, LAN, SATA-RAID, 1394)

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Zonder link is een dergelijke melding voor ons erg mlastig te corrigeren. Zoals de FAQ: Buyers Zone al aangeeft kun je dit beter via het meldpunt aan ons doorgeven. :)
:? Ik heb fout in de pricewatch gevonden!

Fouten in de pricewatch, zoals verkeerde prijzen, dubbele producten, verkeerde verzendkosten, enzovoorts, kun je het beste melden door eerst op het prijs-edit-knopje ( http://www.tweakers.net/g/edit.gif ) te klikken en vervolgens het alert-knopje ( http://www.tweakers.net/g/pw/alert.gif ) te gebruiken om een admin te waarschuwen. Zo houden wij een schone en jullie een actuele pricewatch. Een topic hier openen is ook een optie, maar liever alleen voor structurele zaken, niet voor enkele foutjes.

Verwijderd

Topicstarter
Bij elk product wat je opent in de pricewatch staat bovenaan alle prijzen de tekst Productinformatie van de fabrikant als je hierop klikt ga je naar de desbetreffende site.

Nu is de link die bij dat moederbord staat niet helemaal compleet en werkt dus niet.

Sorry dat ik het hier postte maar ik dacht dat je het alert knopje alleen moest gebruiken bij fouten in prijzen ed. Weer wat geleerd!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Je doet het wel goed, maar het is handiger als je een link naar het product geeft hier, zodat wij niet eerst het product moeten te zien achterhalen en vinden :P
Daarnaast is het natuurlijk zeer welkom als je een wel werkende goede link naar de website van de fabrikant post :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Inmiddels hebben we die al toegevoegd n.a.v. je vorige posts :P
Toch nog bedankt voor het linkje :*
Pagina: 1