Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
Is dit een stuk software oid? Of een webinterface? Je maakt er zelf ook een nogal onduidelijk verhaal van
Wat heb je zelf al geprobeerd? Welk OS draai je? Wat staat er in je eventlogs? Krijg je geen logfiles?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik begrijp dus dat als jij aan het telebankieren bent en je wilt je mail verzenden en ontvangen dat je pc dan crasht
Het is een stuk software van de ING. Sorry van het onduidelijke verhaal. Het enige dat er met die pc wordt gedaan is telebankieren. Ik heb zelf dus al van alles proberen te vinden, maar kan helaas geen logs van de software vinden. De eventlog van windows XP heb ik tot nu toe nog niet bekeken. Ik zal de eventlog van winXP Pro zo bekijkenSpider.007 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:57:
Is dit een stuk software oid? Of een webinterface? Je maakt er zelf ook een nogal onduidelijk verhaal vanWat heb je zelf al geprobeerd? Welk OS draai je? Wat staat er in je eventlogs? Krijg je geen logfiles?
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
Verwijderd
Gaat het om Electronic Banking? Probeer dan eens: http://www.ingbank.nl/electronicbanking/update