Ik heb niet zo lang een 5.1 speakerset gekocht, namelijk de Creative Inspire p580

Nou merk ik dat zonder dat ik de speakerset aansluit op de geluidskaart en het volume helemaal openzet ik toch wel behoorlijke ruis heb door alle speakers
De computer is aangesloten op een geaard stopcontact dus daar kan het niet aan liggen (ook al omdat ze niet aangesloten zijn
). Het is verder niet storend, maar ik wil wel waar voor m'n geld en een goede speakerset. Ook toen ik de set kocht bij mycom was de doos open en de betreffende speakerset staat ook niet in hun folder of op de website dus dat roept ook al twijfels bij me op.
Ben ik paranoide en te perfectionistisch, is dit normaal of is er toch iets mis en moet ik ermee teruggaan

Nou merk ik dat zonder dat ik de speakerset aansluit op de geluidskaart en het volume helemaal openzet ik toch wel behoorlijke ruis heb door alle speakers
De computer is aangesloten op een geaard stopcontact dus daar kan het niet aan liggen (ook al omdat ze niet aangesloten zijn
Ben ik paranoide en te perfectionistisch, is dit normaal of is er toch iets mis en moet ik ermee teruggaan
edit:
De ruis blijft als ik de speakerset:
- aansluit op m'n M-audio Revolution 7.1 geluidskaart
- aansluit op m'n stereoset
Maar dat lijkt me op zich wel logisch als ze al zonder aangesloten te zijn ruizen.
De ruis blijft als ik de speakerset:
- aansluit op m'n M-audio Revolution 7.1 geluidskaart
- aansluit op m'n stereoset
Maar dat lijkt me op zich wel logisch als ze al zonder aangesloten te zijn ruizen.
[ Voor 18% gewijzigd door Ruzor op 13-01-2005 14:29 ]