Toon posts:

[XP] Spontaan Bewegende Cursor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
een van de bewoners van het verpleeghuis waar ik werk heeft een spontaan bewegende cursor.

hij heeft een XP machine.
hij gebruikt zelf toetsenboard om muis te bewegen. (ps2)
hij heeft een optische muis (usb, optisch)

zodra pc opgestart is begint de muis naar links te bewegen.
pak ik de muis vast en ga ik een andere kant op dan luistert hij hier correct naar, geen gespring of wat dan ook.
zodra ik het toetsenboard de pijl naar rechts gebruik lijstert hij hier ook naar alleen is deze een stuk langzamer ingesteld.. dus dit gaat amper.

Hij zei volgens mij, dat het gebeurde toen hij gewoon aan het typen was.

dingen die ik heb geprobeerd:
toetsenboard los getrokken (tobo kon kapot zijn, maar maakt niet uit cursor blijft door bewegen).
muis los getrokken (muis kan vies zijn of iets dergelijks waardoor hij beweegt).
CTRL+ALT+DEL zoveel mogelijk processen afgesloten, zonder enig effect.
PC opnieuw opgestart (doe ik dit dan halverwegen het afsluit proces stop de cursor met automatisch bewegen.. wel kan ik dan via de muis de cursor nog bewegen).
Muis opties + Tobo optis na gekekn

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dus je zegt als je de muis en keyboard eruit trekt, blijft het doorbewegen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-04 21:47
misschien een virus/spyware ?
Want als de pc aan het afsluiten is, wordt het virus/spyware uit het geheugen geladen en daarmee stopt het bewegen ook

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-04 10:29

samo

yo/wassup

Update de muis drivers misschien eens?
Optische muizen willen nog wel eens plots bewegen, vanwege gekke oppervlakken....
Misschien eens een andere muismat proberen?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Is het een draadloze optische muis? Zo ja, dan kan je proberen om even de batterijen te vervangen. :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Het is geen draadloze muis anders had ik dat vermeld.
en als je kan lezen maakt de ondergrond geen ***** uit.. aangezien ik de muis losgekoppelt heb

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 15:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
uiteindelijk na een half uur ********, drivers kunnen weg goooien.. en hij deet weer normaal.

(***** ******** met toetsenboard waar je maar 1 toets in 5 seconde mee kan indrukken....)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 15:37 . Reden: opverzoek cencuur ingebracht ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:19:
Het is geen draadloze muis anders had ik dat vermeld.
en als je kan lezen maakt de ondergrond geen [...] uit.. aangezien ik de muis losgekoppelt heb
Fijn dat je de tips van de mensen die je proberen te helpen met je probleem zo weet te waarderen. :) Toch blijft het erg raar dat de drivers het random bewegen van je cursor zouden veroorzaken; maargoed; het is opgelost :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
ik waardeer alle hulp, maar kan er niet goed tegen als mensen niet lezen.

en excuses over het veel gescheld in mijn post :) kbegon t een beetje eritant te vinden dat die muis naar links ging

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-04 10:29

samo

yo/wassup

Waarom ik de Ondergrond vermeldde: Misschien als de beweeg-impuls gegeven wordt, en je trekt je muis er uit, hij om een of andere reden de beweging niet resette...Maar niet voor niets heb ik de driver eerst vermeld...
Ben wel blij dat het is opgeslost

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Pagina: 1