een van de bewoners van het verpleeghuis waar ik werk heeft een spontaan bewegende cursor.
hij heeft een XP machine.
hij gebruikt zelf toetsenboard om muis te bewegen. (ps2)
hij heeft een optische muis (usb, optisch)
zodra pc opgestart is begint de muis naar links te bewegen.
pak ik de muis vast en ga ik een andere kant op dan luistert hij hier correct naar, geen gespring of wat dan ook.
zodra ik het toetsenboard de pijl naar rechts gebruik lijstert hij hier ook naar alleen is deze een stuk langzamer ingesteld.. dus dit gaat amper.
Hij zei volgens mij, dat het gebeurde toen hij gewoon aan het typen was.
dingen die ik heb geprobeerd:
toetsenboard los getrokken (tobo kon kapot zijn, maar maakt niet uit cursor blijft door bewegen).
muis los getrokken (muis kan vies zijn of iets dergelijks waardoor hij beweegt).
CTRL+ALT+DEL zoveel mogelijk processen afgesloten, zonder enig effect.
PC opnieuw opgestart (doe ik dit dan halverwegen het afsluit proces stop de cursor met automatisch bewegen.. wel kan ik dan via de muis de cursor nog bewegen).
Muis opties + Tobo optis na gekekn
hij heeft een XP machine.
hij gebruikt zelf toetsenboard om muis te bewegen. (ps2)
hij heeft een optische muis (usb, optisch)
zodra pc opgestart is begint de muis naar links te bewegen.
pak ik de muis vast en ga ik een andere kant op dan luistert hij hier correct naar, geen gespring of wat dan ook.
zodra ik het toetsenboard de pijl naar rechts gebruik lijstert hij hier ook naar alleen is deze een stuk langzamer ingesteld.. dus dit gaat amper.
Hij zei volgens mij, dat het gebeurde toen hij gewoon aan het typen was.
dingen die ik heb geprobeerd:
toetsenboard los getrokken (tobo kon kapot zijn, maar maakt niet uit cursor blijft door bewegen).
muis los getrokken (muis kan vies zijn of iets dergelijks waardoor hij beweegt).
CTRL+ALT+DEL zoveel mogelijk processen afgesloten, zonder enig effect.
PC opnieuw opgestart (doe ik dit dan halverwegen het afsluit proces stop de cursor met automatisch bewegen.. wel kan ik dan via de muis de cursor nog bewegen).
Muis opties + Tobo optis na gekekn