Toon posts:

[Access] Kalenderherinnering maken in Outlook? *

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een database maken in Access, een klantenbestand. Maar voordat ik hiermee begin wil ik weten of het mogelijk is het volgende te maken in Access:

een herinnering maken in de agenda van Outlook. Wanneer ik in Access een datum opgeef voor bijv telefonisch contact, dat deze automatisch wordt toegevoegd aan de agenda van outlook. Zodat er op de bewuste datum een herinnering getoond wordt in de Agenda wanneer je deze opent in Outlook.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan; ik kan er niet achterkomen via Google of dit snel mogelijk is :)

Access koppelen Agenda Outlook > [Access] Kalenderherinnering maken in Outlook? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:36

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ja dat kan, moet je echter wel het een en ander van VBA weten. Maar je kan dan wel Outlook volledig besturen.

Wat ook zou kunnen is een koppeling maken met de tabellen van Outlook en daar de gegevens invoeren.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.