Toon posts:

TechSolo TC-70 ervaringen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eens rond zitten kijken voor een leuke redelijk uitziende kast voor een leuke prijs max 50 euro, nu heb ik deze case gevonden
Afbeeldingslocatie: http://www.gistron.com/img/producten/1084356243.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hartware.net/media/reviews/369/tc10sr_leuchtend_kl.jpg

EDIT:: Specificaties
  • Type Midi-Tower
  • Kleur Zwart/Groen
  • Drive Bays intern/extern 5 / 2 x3.5"
  • 0 / 4 x5.25"
  • Expansions slots 7
  • Voeding Zonder Voeding
  • Voorzijde 2x USB, Audio I/O (microfoon, hoofdtelefoons)
  • Koeler Incl. 1x 8cm doorzichtige koeler aan de zijpaneel, 1x 8cm koeler achter, 1x 12cm koeler aan de voorzijde
  • Form Factor ATX/Micro-ATX Moederbord
  • Afmetingen (bxhxd) 200x420x505 mm
  • Opmerking/en Incl. lichtgevende elementen aan de voorkant, Doorzichtig zijpaneel, incl. groene neonlamp, incl. 2x UDMA Round cable

Maar ik heb heel het internet af gestreund naar een review(google, ilse, lycos en got search) van deze kast qua duurzaamheid en aiflow maar heb helemaal niks kunnen vinden, zelfs niet op de site van de fabrikant :(

Dus mijn vraag heeft iemand deze kast en belangrijker nog wil jij je ervaringen met deze kast delen, want ik gooi liever geen geld in het putje.
Btw ik heb nu een gewone " prulle " kast van *obis en daar ben ik niet tevreden over..

help want ik ben toe aan een nieuwe case en heb geen geld voor een dure chieftec of stacker..

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 13:54 ]

Verwijderd

Ha die radeon,

Toevallig heb ik de pc van mijn vriendin in zo een kast gebouwd.

Mijn mening, de kast wordt erg compleet afgeleverd met een 120mm fan op 5 volt aan de voorzijde, een 80mm fan aan de zijkant en een 80 mm fan outtake aan de achterkant.
Tevens wordt er een neonlamp en omvormer meegeleverd.

Helaas is het wel te merken dat dit een goedkope kast is, de kast voelt plastic aan en de gehele kast werkt met schroeven en breekplaatjes. Verwacht dan ook niet zaken als een verwijderbare moederboard tray.

Het grote voordeel aan deze kast van ik dat er veel harde schijven kunnen worden geplaatst met ik mieen een stuk of 6 interne 3,5 inch plaatsen. 51/4 inch bays is beperkt tot 3

Al met al is dit voor het oog een leuke premodded case (smaken verschillen) die compleet wordt geleverd. De kwaliteit is minder maar zolang je niet met je kast schopt en smijd zal de pc er goed zijn werk in kunnen doen.

De kast kan je ook nog makkelijk beter laten coolen door de 3 meegeleverde fans op een hoger voltage te laten draaien.

Ben je nog goed in een beetje duits, zie de onderstaande link.

http://www.hartware.net/review_369_5.html

Veel succes

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt heb het een doorgelezen en komt goed van pas , wel zie ik dat de 80mm casefan aan de achterkant optioneel is maarja dan sloop ik die wel uit mijn oude case..

Bedankt voor deze reactie, hebben nog meer mensen zulke dingen gevonden :)????

je zou mij heel erg helpen ..

bedankt

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:39
hij komt op mij over als een Chieftec/Xaser kloon. Dat zijn over het algemeen wel goede kasten..

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
offtopic:
kast-ervaringen horen thuis in Overige Hardware

Verwijderd

Ik vind de superlanboy van Antec wel erg op deze lijken en toch is die 90 euro...weird.

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-02 22:45
tis alleen de voorkant die erop lijkt. Binnenkant is totaal anders.

• Th3Eagle
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-01 17:11
Lijkt veel op die van mijn vader, geloof dat dat een ouder model is. Deze heeft dan niet zn mooi voorkantje maar gewoon een saaie zwarte, en geen 12cm voorin.

Vindt het zelf een leuk klein licht kastje (invergelijking met mijn 20kg wegende chieftec is het een kast die je veel makkelijker meeneemt :d ). Het voelt idd wel een beetje plastic achtig aan en de fan in het raam is ook niet super gemonteerd waardoor je wat meer trillingen kan krijgen maja voor het geld is het een hele leuke premod kast.

Deze vindt ik zelf er ook wel leuk uitzien, kosten wel een tientje meer zelfde merk en je kan er 2x een 80cm fan in zetten aan de achterkant.

http://www.gistron.com/img/producten/1098373001.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Th3Eagle op 13-01-2005 17:44 ]

Verwijderd

premod kast ervaringen horen thuis in Overige Hardware - move dus :P
Pagina: 1