Ik heb eens rond zitten kijken voor een leuke redelijk uitziende kast voor een leuke prijs max 50 euro, nu heb ik deze case gevonden

EDIT:: Specificaties
Maar ik heb heel het internet af gestreund naar een review(google, ilse, lycos en got search) van deze kast qua duurzaamheid en aiflow maar heb helemaal niks kunnen vinden, zelfs niet op de site van de fabrikant
Dus mijn vraag heeft iemand deze kast en belangrijker nog wil jij je ervaringen met deze kast delen, want ik gooi liever geen geld in het putje.
Btw ik heb nu een gewone " prulle " kast van *obis en daar ben ik niet tevreden over..
help want ik ben toe aan een nieuwe case en heb geen geld voor een dure chieftec of stacker..

EDIT:: Specificaties
- Type Midi-Tower
- Kleur Zwart/Groen
- Drive Bays intern/extern 5 / 2 x3.5"
- 0 / 4 x5.25"
- Expansions slots 7
- Voeding Zonder Voeding
- Voorzijde 2x USB, Audio I/O (microfoon, hoofdtelefoons)
- Koeler Incl. 1x 8cm doorzichtige koeler aan de zijpaneel, 1x 8cm koeler achter, 1x 12cm koeler aan de voorzijde
- Form Factor ATX/Micro-ATX Moederbord
- Afmetingen (bxhxd) 200x420x505 mm
- Opmerking/en Incl. lichtgevende elementen aan de voorkant, Doorzichtig zijpaneel, incl. groene neonlamp, incl. 2x UDMA Round cable
Maar ik heb heel het internet af gestreund naar een review(google, ilse, lycos en got search) van deze kast qua duurzaamheid en aiflow maar heb helemaal niks kunnen vinden, zelfs niet op de site van de fabrikant
Dus mijn vraag heeft iemand deze kast en belangrijker nog wil jij je ervaringen met deze kast delen, want ik gooi liever geen geld in het putje.
Btw ik heb nu een gewone " prulle " kast van *obis en daar ben ik niet tevreden over..
help want ik ben toe aan een nieuwe case en heb geen geld voor een dure chieftec of stacker..
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 13:54 ]