Toon posts:

[iPod 3Gen] Kan geen tracks meer spelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn 15 gB 3-gen iPod wil geen nummers meer spelen. Zo gauw ik op play druk reset hij zich zelf. Ik kan wel gewoon muziek er af halen en er op zetten. Ook kan ik door alles bladeren. De harde schijf doet het dus nog. :-)

Ik heb alle software hersteld (zowel nieuwe als oude versies) en een disk scan gedaan, maar dat mag allemaal niet baten. In de diagnostic mode kwam ik er achter dat hij de audio-test niet goed doet. Na dat ik de audio-test heb gedaan en dan weer reset, dan doet ie het soms weer een aantal nummers lang, maar reset zich vervolgens weer en wil daarna weer niet afspelen.

Herkent iemand dit probleem en heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Omdat het probleem redelijk geavanceerd lijkt heb ik één vraag aan je:

Heb je al gebeld met Apple Techsupport?

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog niet gebeld naar de techsupport want mijn garantie is al verlopen. Wanneer ik om technisch advies vraag, kost dat sowieso 39,- Dus ik dacht ik probeer het eerst zo. Je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:35

Maximus

There is no substitute

probeer hem eens compleet te resetten door play + menu in de drukken voor een langere tijd totdat het apple logo in beeld komt. Werkt dat niet, hang hem dan aan je pc en ga met de software aan de gang door of de fabrieksoftware te installen of door een nieuwe firmware te installen.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 11:15:
Mijn 15 gB 3-gen iPod wil geen nummers meer spelen. Zo gauw ik op play druk reset hij zich zelf. Ik kan wel gewoon muziek er af halen en er op zetten. Ook kan ik door alles bladeren. De harde schijf doet het dus nog. :-)

Ik heb alle software hersteld (zowel nieuwe als oude versies) en een disk scan gedaan, maar dat mag allemaal niet baten. In de diagnostic mode kwam ik er achter dat hij de audio-test niet goed doet. Na dat ik de audio-test heb gedaan en dan weer reset, dan doet ie het soms weer een aantal nummers lang, maar reset zich vervolgens weer en wil daarna weer niet afspelen.

Herkent iemand dit probleem en heeft iemand een oplossing?
Probeer hem anders helemaal te wissen en opnieuw te formatteren, nadat je de firmware er opnieuw opzet.

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net via een ander account (van een vriend) de vraag gepost of ik mijn iPod kan formatteren op een andere manier dan via de ipod-updater. Die werd op slot gedaan omdat ik de startpost moet lezen.

Ik bedoel dus niet resetten. Dus geen play en menu ingedrukt houden.
Ik bedoel ook niet formatteren via de bijgeleverde iPod software.

Dit heb ik allemaal al geprobeerd. En werkt dus niet. Ik heb het idee dat via de iPod updater de iPod niet volledig wordt schoongemaakt. Ik zoek dus een andere manier en dacht aan formatteren onder windows (alsof het een externe harde schijf is) ben alleen bang dat er dan essentiele dingen verdwijnen waardoor hij niet meer als iPod herkend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpeters
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-02-2021
Ik heb op mijn iPod 4e gen ooit per ongeluk een nieuwe opstart sectie geschreven. Toen had hij de zelfde symptonen als jou iPod. Ik heb hem toen ook gewoon vanuit windows geformateerd. En de firmaware er weer opnieuw opgezet. Daarna deed hij het gelukkig weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tnx. Dit wilde ik horen. Ik ga het proberen. Ik was bang dat ik de firmware er niet terug op zou krijgen, maar dat is blijkbaar geen probleem.
Pagina: 1