Zoals de titel al zegt wat is het verschil tussen de 3500 en de 3500N? Het bedrijf waar ik deze printer heb gekocht zegt dat dit dus een 3500N is. Ik heb heel veel problemen met deze printer en HP roept dat dit dus een 3500 is en geen 3500N. Er is een extern kastje van HP bijgeleverd zoals die er bij zou geleverd moeten worden. Er staat NIET op de printer 3500N en wie kan mij vertellen of er inderdaad HP printers 3500N met uitdrukkelijk de N na de 3500 er zijn?
Ik weet dat een verschil is het netwerkkastje maar omdat er zoveel problemen met deze printer met betrekking tot PCL XL Error zijn wil ik weten waar het ligt en zoals HP zegt heb ik te maken met een 3500 printer.
Ik heb op internet hiervoor gezocht maar helaas tot nu toe niks over enig verschil gevonden behalve dan met het netwerkkastje. Het externe netwerkkastje komt wel overeen met wat HP zegt op de Site maar niets wat de HP helpdesk zegt.
Ik weet dat een verschil is het netwerkkastje maar omdat er zoveel problemen met deze printer met betrekking tot PCL XL Error zijn wil ik weten waar het ligt en zoals HP zegt heb ik te maken met een 3500 printer.
Ik heb op internet hiervoor gezocht maar helaas tot nu toe niks over enig verschil gevonden behalve dan met het netwerkkastje. Het externe netwerkkastje komt wel overeen met wat HP zegt op de Site maar niets wat de HP helpdesk zegt.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!