[HP 1010] Hoe installeer je de toner?

Pagina: 1
Acties:

• Gummbahla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:43
Ik heb n tijdje geleden een HP1010 over internet gekocht, maar toen ik de toner geïnstalleerd had en het apparaat aanzette, kwam er een ratelend geluid uit de printer.
Ik heb toen gebeld met die internetshop, en kreeg direct 'n nieuwe opgestuurd. _/-\o_
Nu is echter bij deze nieuwe printer precies het zelfde aan de hand, en vraag ik me af of ik de cardridge wel goed geïnstalleerd heb.
Ik kan me echter niet voorstellen dat ik iets fout gedaan heb, aangezien de cartridge er toch op natuurlijke wijze in glijdt. Verder zie ik zo snel geen vergrendelingen zitten waarmee ik de cardridge kan vastzetten.

Heeft iemand ervaring hiermee?

[ Voor 1% gewijzigd door Gummbahla op 13-01-2005 10:24 . Reden: typo ]

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-02 20:16

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik weet niet precies hoe het zit met dit type printer, maar je moet vaak nog een strip uit de cardrige trekken voordat je hem kunt gebruiken. Deze strip zorgt er voor dat de toner, tijdens transport, in de cardrige blijft zitten. Kijk ook goed of je alle plakkers etc hebt verwijderd. Als het goed is leverd HP een mooie poster of iets dergelijks mee waar precies op staat waar je wat kunt vinden. Er hoeven niet alleen plakkers in en op de printer te zitten, maar ook schuimblokjes etc.

[ Voor 11% gewijzigd door _Dune_ op 13-01-2005 10:30 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Al in het manual gekeken? http://h20000.www2.hp.com...18972&prodSeriesId=306505

Lijkt me toch het eerste waar je naar kijkt/zoekt.

ARME AOW’er

• Gummbahla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:43
@_Dune_: Ik heb alle strips (4 stuks in totaal) uit de printer verwijderd. Verder zaten er geen beschermingsmaatregelen in de printer. (Of ze moeten op bizar goed verborgen plekken zitten...)
Ik kan echter niet met zekerheid zeggen dat alles eruit is wat eruit moet, omdat nergens staat geschreven wáár er beschermingsstukjes zitten...
@Guardian Angel : Ik heb de handleiding er natuurlijk al op nageslagen, maar daar staat nóg minder over het vervangen/plaatsen van een toner als er in de quick-start manual staat.

Het probleem blijft dus nog bestaan... :/

[ Voor 1% gewijzigd door Gummbahla op 13-01-2005 10:45 . Reden: wéér 'n typo... ]