Gister tijdens het spelen van splintercell (draaide lekker) ging ineens het beeld naar de klote: grote zwarte vlakken en strepen. Ik restart dus ff, ook blokken in beeld tijdens het laden en in windows zelf: drivers van de videokaart geupdate naar de nieuwste: geen verandering. Systeemherstel gedaan naar de dag ervoor: geen verandering. Windows toen maar opnieuw geinstalleerd blokken en strepen tijdens het laden bleven maar in windows zelf geen probleem tot ik de videokaart drivers (nieuwste) installeerde. Windows nog eens opnieuw geinstalleerd blokken tijdens opstarten weg. windows ook normaal, videokaart drivers installeren (die erbij zaten) verticale streepjes in windows. zo ben ik nog even wezen door klungelen maar zo snel als de vid kaart drivers werden geinstalleerd strepen. (in bios zelf ook geen problemen met strepen enzo) hardewaremonitor in windows ziet ook geen problemen.
Ik heb de zoek functie gebruikt en heb post gevonden van iemand een gelijkwaardigprobleem en zal zijn oplossing dan ook proberen en de videokaart ook eens in een andere computer testen.
Dell Dimension 8300
P4 2.6ghz
1gb ddr geheugen
radeon 9800
mobo geen flauw idee
als iemand nog wat oplossingen/probleem, alle hulp is welkom.. zeer welkom, ik hou niet zo van afkicken.
Ik heb de zoek functie gebruikt en heb post gevonden van iemand een gelijkwaardigprobleem en zal zijn oplossing dan ook proberen en de videokaart ook eens in een andere computer testen.
Dell Dimension 8300
P4 2.6ghz
1gb ddr geheugen
radeon 9800
mobo geen flauw idee
edit:
hij is niet overgeclocked
hij is niet overgeclocked
als iemand nog wat oplossingen/probleem, alle hulp is welkom.. zeer welkom, ik hou niet zo van afkicken.