[Router] Hoe UDP porten te forwarden?

Pagina: 1
Acties:

• pelleke
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-11-2024

pelleke

Aut viam inveniam aut faciam

Topicstarter
Hallo!

Ik heb een Sitecom DC-202 router, v5. Daarin zit een firmware die een interface maakt die geenszins lijkt op alle andere interfaces van sitecom routers. Nu wil ik (voor emule) UDP poort 4672 forwarden, maar ik kan nergens aangeven of ik TCP of UDP aan het forwarden ben... Bijgevoegd een screenshot van de virtual servers pagina. Weet iemand hoe dit moet?

http://www.vanhove.nl/vanhove/screenshot.jpg

[ Voor 1% gewijzigd door pelleke op 13-01-2005 09:26 . Reden: Screenie gerepareerd ]

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

je screenie doet 't niet...

Heb je geen boekje/manual van de firmware?
forward ie ze niet gewoon allebei tegelijk?

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• pelleke

pelleke

Topicstarter
Screenie doet 't nu.

In de manual staat niks over UDP poorten fwen, en hij forward volgens de test alleen maar TCP.

Geen idee wat er aan de hand is...

• pelleke

pelleke

Topicstarter
Nu doet hij het ineens wel. Probleem is opgelost. Ik denk dat het te maken had met spyware op de workstation, of een slecht geconfigureerde firewall.

Iig bedankt.

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Ik denk dat 't te maken heeft met die Use rule#
Misschien dat je daar anders naar moet kijken.

i.i.g. mooi dat ie 't doet :)

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• HENNESSY
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

T4662 voor TCP en U4662 voor UDP. Staat in het boekje en ook op de help pagina van die interface zelf geloof ik.

• pelleke

pelleke

Topicstarter
Was OEM, boekje niet aanwezig, info staat niet op de OEM-Manual (=CD) en zag het ook niet op de helppage.

Een poortnummer ingeven forward zowel UDP als TCP, het kwam door een virus dat de UDP communicatie op 4672 niet netjes doorkwam. :)

Dank voor jullie reacties.

• parpes
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09-2025

parpes

I know things

@ pelleke :

Zou jij de firmware van de sitecom dc-202 v5 naar mij kunnen mailen? Ik wil namelijk kijken of ik deze in mijn dc-202 v3 krijg, aangezien in de firmware van v5 wake on lan zit en ik dit graag ook in mijn v3 wil hebben.

mailen kan naar parpes at hotmail punt com
Pagina: 1