[iPod mini] oplader los te koop of betere oplossing ?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-10 23:32
Ik ben met m'n stomme kop m'n oplader vergeten in een motel vorige week. Nu heb ik alleen de USB kabel nog van mijn Ipod mini. Nu kan ik volgens mij de iPod mini middels de USB poort opladen maar aangezien ik hier geen pc bij de hand heb moet ik gewoon weer een nieuwe oplaadstekker halen. Zijn deze gewoon los te koop ?. Ik zag wel een oplader voor de USB kabel te koop staan, maar ik heb liever gewoon de originele met firewire. Of is misschien een travelkit een optie ?.

Dom dus wat zal dat grapje wel weer niet gaan kosten ?. ;(

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 20:34

Neophyte

it's back....

Kan je het motel niet even nabellen? 9 van de 10 keer leggen de schoonmakers het voor je weg.
Ze sturen het dan ook zo op, je zal niet de eerste zijn die iets is vergeten daar.

Senri no michi mo ippo kara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:35

Maximus

There is no substitute

Dat grapje zal je waarschijnlijk een nieuwe FireWire kabel kosten ik meen dat die dingen een euro of 20 zijn.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Een hele goede morgen. Omdat we sinds kort dit stickey in ons mooie subforum hebben staan gaat hier een hangslotje aan. Dit soort zaken kun je ook bij Apple Techsupport/een macstore/een macservicecenter vragen en er is vast ook wel iets over te vinden op google.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Dit topic is gesloten.