Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
@ Nvidiot: nooit bij stil gestaan... ik ben nu een cd'tje aan het branden mét CD-TEXT (idd terug te vinden in Nero); thanks 4 d tip
@ MickeyMan: Laat me raden: ID3 is alleen voor MP3 spelers e.d. en een 'gewone' autoradio moet het met CD-TEXT doen...
@ Ottie: ik wil nog wel eens compilaties maken.
[ Voor 14% gewijzigd door MetalRush op 13-01-2005 13:00 . Reden: Typo's ]
exactemento... moet wel opmerken dat de tip van ottie niet altijd stand houdt, aangezien niet alle cd's met cd-text worden uitgerust... Ik heb er denkik geeneen, en ik heb toch ongeveer 100 cd's... (legaal)MetalRush schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 12:30:
@ JT: Yep
@ Nvidiot: nooit bij stil gestaan... ik ben nu een cd'tje aan het branden mét CD-TEXT (idd terug te vinden in Nero); thanks 4 d tip
@ MickeyMan: Laat me raden: ID3 is alleen voor MP3 spelers e.d. en een 'gewone' autoradio moet het met CD-TEXT doen...
@ Ottie: ik wil nog wel een compilaties maken.
Net geprobeerd met een cd van Kate Bush (MP3 -> CD + TEXT): no go
Origineel erin en zag héél kort even "CD 1234" op het display verschijnen waarna "Track 1" werd afgespeeld...
Nero 'zag' de CD-TEXT overigens wel. Wat is 'de standaard'?
Nu is het zo dat ik mijn Windows Media player met regelmaat alle bijbehorende info laat opzoeken van een cd. Zou deze CDDB (want ik ga er even van uit dat het een vergelijkbare CDDB is, als die van Nero/die Nero gebruikt) anders zijn, danwel een andere standaard gebruiken?
Is er een methode om na te gaan of de CD-TEXT van een cd'tje wel 'goed' is?
Ik zal Nero, via zijn CDDB, de CD-TEXT er eens bij laten zoeken en een nieuwe cd branden (het zal me %^^$& toch lukken
Signatures zijn voor boomers.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Jawel hoor, gaat prima, al sinds Nero 5.x.x volgens mij...JT schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:16:
Kan Nero niet automatisch ID3 tags omzetten naar CD text ?
Gewoon in het venster waar je kiest voor "Audio CD" het vinkje CD-text aanzetten, eventueel een titel geven aan je CD, en de tracks krijgen automatisch de naam vanuit de ID3-tag....
[ Voor 29% gewijzigd door Buzz-01 op 13-01-2005 15:44 ]
@ JT: dat vroeg ik mij dus ook af
@ Henk007: tenks voor de tip. Ga ik eens uitproberen
@ Basje2001: de cd's die ik in MP3 formaat op mijn pc heb staan hebben, voor het meerdendeel 'tags' (zij het ID3 danwel CD-TEXT). Volgens mij heeft ie de meeste info via Windows Media player geupdate (eigenlijk niet zo op gelet en de laatste tijd stop ik er wat meer tijd in en update ik bewust de info van de cd's via de Media player).