ik heb in belgie een Nokia 5130 gekregen zonder simkaart enzo dus nog ge-unlockd toen ik deze telefoon kreeg was dit een 18xxx hz band telefoon dus dual band, wat wel opmerkelijk is want de 5110 van nokia was een single band, deze telefoon kan volgens orange; wel werken met telfort, ben of dutchtone! maar ik zou dus graag een starterspakket van kpn erin willen doen. iemand advies?
Njet, is niet Dualband, is enkelband 1800Mhz. 5130 staat voor 1800Mhz, 5110 staat voor 900Mhz. Zo heb je in America ook nog eens de 5190 is voor Digitaal 1900 netwerk.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
Als het een 1800mhz enkelband toestel is zou ik nog even wachten met het Libertel en KPN, beide providers zijn naast hun landelijk dekkend 900 netwerk ook een 1800 netwerk aan het opzetten. Het is nog onduidelijk hoe de dekking van het 1800 gedeelte is. Telfort, Dutchtone, en Ben hebben alleen 1800 netwerken en een van deze providers zou dus op dit moment de verstandigste keuze zijn.
hmmmm ok.. nou als ze dat aan het o p z e t t e n zijn zal dat nog wel even duren... dus BEN danmaar? lijkt me de beste keuze uit de drie!
Waar woon je? Als je in Drenthe, Friesland (JA!!!) of Groningen woont, kan je het beste Telfort nemen. In deze 3 provincies "Roam" je op het Libertel netwerk. dwz: Telfort heeft daar geen eigen netwerk, dus bel je via Libertel! Het enige nadeel is dat Telfort geen losse simkaarten verkoopt
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
helaas ik woon in het zuiden des lands.. en daar staat telfort niet erg goed bekend.. is er trouwens geen manier om van die nokia 5130 een 5110 te maken? met een datakabel iets "flashen" en ik zag nou een stunt in antwerpen bij orange dat je een geunlockte 5130 daar nieuw kon kopen voor 990bef = 55piek ongeveer..
ps: heeft er iemand nog een leuke url voor goedkope starterskits aanbiedingen?
ps: heeft er iemand nog een leuke url voor goedkope starterskits aanbiedingen?
Dat is dezelfde gsm die Ben in het begin bij hun pre-paid pakketten mee gaf.
Jammer joh, is hardwarematig, niet softwarematig -> niet te doen...
Verwijderd
nou, telfort zou ik dus iig niet nemen, omdat als je buiten dekkings gebied van telfort zit, je op het libertel netwerk komt.
Libertel is 900 mhz, en tja, dat kan niet op die 5130.
Ik heb overigens ben, en ben daar zeer over te spreken...
Libertel is 900 mhz, en tja, dat kan niet op die 5130.
Ik heb overigens ben, en ben daar zeer over te spreken...
Pagina: 1